Is er iemand die gebruik maakt van voip weepee met een symbian telefoon.
Heb een nokia n79 met symbian s60 derde editie. Bij de sip instellingen
heb ik alles ingevuld zoals op de site van weepee uitgelegd staat. Als ik
probeer te bellen krijg ik telkens authentication failed. Alhoewel mijn
weepee profiel wel als registered staat.
Via fring lukte dit wel, echter alleen naar een vaste lijn. Maar nu zie
ik vandaag dat ik fring blijbaar niet meer kan openen.
Iemand ervaring hiermee?
Alvast bedankt!
Ondertussen heb ik al een tijdje een oplossing. Ik miste
InternetAdvSettings op mijn telefoon.
Voor zei die het interesseert hier de link die me geholpen heeft.
http://winkstreaming.com/en/n97_sip/
Weliswaar voor de n97, maar lukt dus ook met de n79.