Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

tip voor simyo-klanten

9 views
Skip to first unread message

Walter Vermeir

unread,
Sep 9, 2009, 4:49:57 PM9/9/09
to
Tip voor simyo.be klanten, (pre-paid budget operator)

Ik belde vandaag naar een bestemmeling en krijg dat men in gesprek was.

Kan gebeuren. Maar men bleef in gesprek, uren lang. Uiteindelijk merkte
ik dat alle nummers die ik belde gaf "in gesprek". Dacht dat mijn GSM
stuk was. Maar ook eens gaan zien op de website van mij operator,
misschien een netwerk probleem?

Bleek dat mijn belwaarde vervallen was. Dus niet op 0 euro, maar wel
vervallen. Bij het opvragen van het krediet per sms kreef ik de postieve
belwaarde terug die toen al vervallen was. Opgeladen en alles ok.

Dus wie klant is bij simyo en de bestemmeling geeft "bezet" hou er
rekening mee dat dit misschien de onbehouwen melding is van simyo om u
te laten weten dat uw krediet vervallen is.

Geen stem om dat melden, geen sms. Gewoon bezet. Misschien dat andere
operators dat ook zo doen. Maar of dat nu de gewoonte is of niet in de
sector het trekt op niets.

--
GNU/Linux: Because a PC is a terrible thing to waste.
Contact: reply and confirm

dynaudio

unread,
Sep 10, 2009, 10:30:54 AM9/10/09
to
sorry hoor, maar ik vind dat toch maar een minor issue!! simyo is tenminste
goedkoop en ik raad het iedereen ten stelligste aan.
groeten


"Walter Vermeir" <walter-Qm5IaAU...@public.gmane.org> schreef in
bericht news:h894dm$d1f$1...@nl-news.euro.net...

Walter Vermeir

unread,
Sep 10, 2009, 4:28:12 PM9/10/09
to
dynaudio schreef:

> sorry hoor, maar ik vind dat toch maar een minor issue!! simyo is
> tenminste goedkoop en ik raad het iedereen ten stelligste aan.
> groeten

Ik ben ook zeer tevreden over Simyo. En zeker voor naar vaste lijnen te
bellen is het zeer voordelig; 5 cent per minuut.

Sommige zijn zeer goedkoop voor sms. Of om naar andere gsm's die op het
zelfde netwerk zitten te bellen (carrefour mobile). Of weer voor mobiel
internet zeer goedkoop (Mobile Vinkings) al zijn die wel duur om te bellen.

Het is alleen als je niet weet dat ze zo aankondigen dat uw belkrediet
is vervallen dat het een verwarrende zaak is. "Bezet" was voor mij
bezet. Niet "geen krediet". Dit was de eerste keer dat ik dit voor had
en nu weet ik het. En dat wou ik hier laten weten zodat anderen het ook
weten.

Heb trouwens al een reactie ontvangen van Simyo die ik een
gebruikersreactie heb gezonden;

> We begrijpen ook dat dit een vervelende situatie is. Momenteel bieden
> we echter geen dienst aan waarbij er wordt gemeld wanneer het
> belkrediet bijna is opgebruikt. De geldigheidsdatum wordt wel steeds
> weergegeven in de selfservice MySimyo.
>
> We zijn op de hoogte van deze situatie maar kunnen op dit ogenblik
> nog geen waarschuwingsdienst aanbieden. We begrijpen ook dat dit een
> vervelende situatie is. Momenteel bieden we echter geen dienst aan
> waarbij er wordt gemeld wanneer het belkrediet bijna is opgebruikt.
> De geldigheidsdatum wordt wel steeds weergegeven in de selfservice
> MySimyo.
>
> We zijn op de hoogte van deze situatie maar kunnen op dit ogenblik
> nog geen waarschuwingsdienst aanbieden.

Ze kennen het probleem, dat is al iets. Ik weet het nu ook, net als
jullie nu.

Walter Vermeir

unread,
Sep 10, 2009, 4:30:19 PM9/10/09
to
dynaudio schreef:

> sorry hoor, maar ik vind dat toch maar een minor issue!! simyo is
> tenminste goedkoop en ik raad het iedereen ten stelligste aan.
> groeten

Ik ben ook zeer tevreden over Simyo. En zeker voor naar vaste lijnen te


bellen is het zeer voordelig; 5 cent per minuut.

Sommige zijn zeer goedkoop voor sms. Of om naar andere gsm's die op het
zelfde netwerk zitten te bellen (carrefour mobile). Of weer voor mobiel
internet zeer goedkoop (Mobile Vinkings) al zijn die wel duur om te bellen.

Het is alleen als je niet weet dat ze zo aankondigen dat uw belkrediet
is vervallen dat het een verwarrende zaak is. "Bezet" was voor mij
bezet. Niet "geen krediet". Dit was de eerste keer dat ik dit voor had
en nu weet ik het. En dat wou ik hier laten weten zodat anderen het ook
weten.

Heb trouwens al een reactie ontvangen van Simyo die ik een
gebruikersreactie heb gezonden;

> We begrijpen ook dat dit een vervelende situatie is. Momenteel bieden
> we echter geen dienst aan waarbij er wordt gemeld wanneer het
> belkrediet bijna is opgebruikt. De geldigheidsdatum wordt wel steeds
> weergegeven in de selfservice MySimyo.
>
> We zijn op de hoogte van deze situatie maar kunnen op dit ogenblik
> nog geen waarschuwingsdienst aanbieden.

Ze kennen het probleem, dat is al iets. Ik weet het nu ook, net als
jullie nu.

--

0 new messages