Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Star Trek XI : nieuwe posters

0 views
Skip to first unread message

Bart Van Hemelen

unread,
Aug 11, 2008, 10:20:12 AM8/11/08
to

Sulu! Scotty! Chekov! McCoy!

http://trekmovie.com/2008/08/09/vegascon-08-new-star-trek-movie-posters-with-four-new-cast-images/

Nog niet op http://www.startrekmovie.com/, maar daar hebben ze nu wel
een gecombineerde versie van de vorige vier posters.

--
BVH

Wietze de Boer

unread,
Aug 12, 2008, 4:44:25 PM8/12/08
to
Op Mon, 11 Aug 2008 16:20:12 +0200, hat Bart Van Hemelen
<bartvan...@gmail.com> skreaun:

Hmmm niet echt herkenbaar. Hopelijk lijken ze er in de film meer op... :-)


Grace and peace,
--
Wietze
__________________________________________________________________
"Sensible words are better than gold or jewels." - Proverbs 20:15

Bart Van Hemelen

unread,
Aug 16, 2008, 5:22:15 AM8/16/08
to
On Aug 12, 10:44 pm, "Wietze de Boer" <Wie...@nieuwsgroepadres.nl>
wrote:
> > Sulu! Scotty! Chekov! McCoy!
>
> >http://trekmovie.com/2008/08/09/vegascon-08-new-star-trek-movie-poste...

Staan nu ook op http://www.startrekmovie.com/ .

> Hmmm niet echt herkenbaar. Hopelijk lijken ze er in de film meer op... :-)

Mwoh, ik zie deze film eerder als een soort reboot dan als een
prequel. Liever goede acteerprestaties dan gelijkenissen.

--
BVH

Wietze de Boer

unread,
Aug 18, 2008, 4:44:05 PM8/18/08
to
Op Sat, 16 Aug 2008 11:22:15 +0200, hat Bart Van Hemelen
<bartvan...@gmail.com> skreaun:

> On Aug 12, 10:44 pm, "Wietze de Boer" <Wie...@nieuwsgroepadres.nl>

Reboot, dat was een leuke serie! ;-)
http://www.imdb.com/title/tt0108903/

Giovanni Wassen

unread,
Aug 19, 2008, 4:30:48 AM8/19/08
to
Bart Van Hemelen <bartvan...@gmail.com> wrote:

>> Hmmm niet echt herkenbaar. Hopelijk lijken ze er in de film meer
>> op... :-
> )
>
> Mwoh, ik zie deze film eerder als een soort reboot dan als een
> prequel. Liever goede acteerprestaties dan gelijkenissen.

Precies. JMS had overigens ook eens een voorstel ingediend waarbij het hele
ST universum gereset zou worden.

Ik ben nu DS9 aan het herkijken en ondanks dat er maar amper aan exploratie
wordt gedaan weet ik wel dat ik een serie als Star Trek mis, het gereis,
het ontmoeten van nieuwe rassen (die zich stuk voor stuk als mensen
gedragen, maar enfin). BSG is goede SF maar mist een beetje het wonderlijke
van Star Trek. Ik zou zo één twee drie niet een serie kunnen noemen op dit
moment zoiets heeft (wellicht Stargate: Atlantis, maar daar loop ik bijna
een seizoen op achter, maar weer oppikken nadat ik DS9 heb afgekeken).

--
Gio

http://blog.watkijkikoptv.info
http://myanimelist.net/profile/extatix


Bart Van Hemelen

unread,
Aug 20, 2008, 10:09:08 AM8/20/08
to
On Aug 19, 10:30 am, Giovanni Wassen <exta...@gmail.com> wrote:
> Precies. JMS had overigens ook eens een voorstel ingediend waarbij het hele
> ST universum gereset zou worden.

Ik vind 't nog altijd doodjammer dat Manny Coto pas vanaf s4
Enterprise in handen kreeg. Stel je voor dat die serie zo goed was
geweest vanaf s1... Ik denk zelfs dat recent een van de B&B toegaven
dat dit een pak beter ware geweest. (En djiezes, Braga gaat nu werken
aan "24", samen met Manny Coto en diens broer?)

--
BVH

0 new messages