Naalden voor JB Systems Disco 2000 platenspeler

user

Waar kan ik een naald vinden voor deze platenspeler?

http://shop.conrad.be/multimedia/audio/platenspeler-toebehoren/hifi-
platenspelernaalden/

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_0_18?url=search-alias%3Daps&field-
keywords=audio+technica+turntable&x=0&y=0&sprefix=audio+technica+tur&ih=3_1_0_0_0_0_0_0_1_1.272_84&fsc=1

Ik zoek eventueel het ganse element, dat je op de arm "vijst"....

http://shortwave.tk

Nicolas

> Waar kan ik een naald vinden voor deze platenspeler?
>
> Ik zoek eventueel het ganse element, dat je op de arm "vijst"....

Het type naald hangt af van het element dat erop zit. Ik geloof dat je daar
zowat elk type element kan op steken.

Naar mijn ervaring heeft een plaatselijke electricien die bijna de
pensioengerechtigde leeftijd bereikt heeft vaak een voorraadje tegen prijzen
van 25 jaar geleden. Dus de eerste aftands uitziende elektriekwinkel die je
tegenkomt...

Marco Polo

> [...]
> pensioengerechtigde leeftijd bereikt heeft vaak een voorraadje tegen
> prijzen van 25 jaar geleden. Dus de eerste aftands uitziende

Klopt meestal.

Of zo een electronica winkeltje waar de uitbaatster reeds met pensioen is,
maar zogezegd al 10 jaar of langer uitverkoopt.
Een tijd geleden zoiets gezien (ik dacht dat het daar Merksem moet zijn) kan
me alleen niet meer voor de geest halen hoe ik er toen geraakt ben.
Heb het meerdere malen moeten vragen om er te raken.
Wat me wel nog zo een beetje voor de geest staat is dat het op de hoek van
twee straten was, en (ben hier niet echt zeker van) er aan de overkant van
de straat een verhoogde berm met spoorweg was.

Maar pin me hier niet op vast.