Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Sanyo condensator vervangen

0 views
Skip to first unread message

user

unread,
Sep 27, 2008, 12:45:15 PM9/27/08
to
Ik zie een blauwe cap,

820
---
4

OS CON
29 105°C

staat er op,

Het is voor een moederbord.

Wat zou de capaciteit zijn??

(bij vervangen processor ben ik even uitgeschoten, die cap zijn pootje is
dicht bij de cap afgebroken... T'is geen ongelofelijke ramp, maar een 1Ghz
pIII die het voor vele dingen nog goed doet... (een gateway moederbord)

dank
--
--
700+ Radio Stations on SW http://users.fulladsl.be/spb13810/txlist/
Shortwave transmissions in English, Francais, Nederlands, Deutsch,
Suid-Afrikaans, Chinese, Dansk, Urdu, Cantonese, Greek, Spanish,
Portuguese, ...
http://shortwave.homelinux.org Updated every month or so ....

Alpigo

unread,
Jan 25, 2009, 12:22:05 PM1/25/09
to
user a formulé ce samedi :

> Ik zie een blauwe cap,
>
> 820
> ---
> 4
>
> OS CON
> 29 105°C
>
> staat er op,
>
> Het is voor een moederbord.
>
> Wat zou de capaciteit zijn??
>
> (bij vervangen processor ben ik even uitgeschoten, die cap zijn pootje is
> dicht bij de cap afgebroken... T'is geen ongelofelijke ramp, maar een 1Ghz
> pIII die het voor vele dingen nog goed doet... (een gateway moederbord)
>
> dank
> --

Dag,

Zie http://www.edc.sanyo.com/english/products/capacitor/oscon/
Ik zou 820 microfarad 4V zeggen.

Mvg


0 new messages