ATX stekker 10 pins gezocht

1 view

houtworm

Hallo,

In computerwinkels kom ik niet aan mijn gevoeg.
Dus even kijken of iemand uit deze groep me een duwtje in de juiste richting
kan geven.

Ik ben namelijk op zoek naar vrouwelijke stekker (ATX model) met 10 pins.
Vrouwelijk zijn deze waar de busjes die er in zitten vrouwelijk zijn.
Het plastic deel is raar maar waar juist daar mannelijk.
Een andere bvb 20 of 24 pins nemen en daar een aantal pennen van weghalen is
geen optie daar dan de verankering niet juist tegenover elkaar staat.

--
MP (On the road)