Ik heb hier nog een Pentium I staan (64Kb ram) met win 2000 en deze wil ik
met behulp van de geluidskaart gebruiken als 'animatie
oscilloscoop-vectorscoop-terts analyzer'
voor de uitgang van mijn eindversterken.
De meting dient niet echt super nauwkeurig te zijn maar dient als visueel
effect in een hobby kamer.
Het is echter wel niet de bedoeling dat het beeld al te schokkerig beweegt
en mag dus met niet te zware software gestuurd worden.
Ik vind het programma van de 'oscillometerxz' wel tof maar dat werkt telkens
maar
voor één minuut.
Heeft iemand een ander voorstel van programma of een wel volledig werkende
versie?
Met dank
> Misschien dit?
> http://www.zelscope.com/
> of dit?
> http://zeitnitz.de/Christian/Scope/Scope_en.html
>
> Bert
xoscope
http://www.micahcarrick.com/06-06-2006/pc-sound-card-oscilloscope-linux.html
installeer bvb een debian.org met 64mb ram, of een ubuntu met 256, dan kun
je de rest wel met:
Het programma 'xoscope' is momenteel niet geïnstalleerd U kunt het
installeren door het volgende te typen:
sudo apt-get install xoscope
--
--
700+ Radio Stations on SW http://swstations.tk/
Shortwave transmissions in English, Francais, Nederlands, Deutsch,
Suid-Afrikaans, Chinese, Dansk, Urdu, Cantonese, Greek, Spanish,
Portuguese, ...
http://radiolanguages.tk Updated every month or so ....