Muziek 'Mijn Restaurant' VTM

smakelijk

Hallo

De muziek van de tune die gebruikt wordt in het VTM programma Mijn
Restaurant, komt uit een lied. Kan iemand me titel en uitvoerder meegeven
aub?

Tx

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Michel Vanderfeesten

smakelijk  wrote:

> Hallo

> Tx

"Chelsea Dagger" van Fratellis.

Zie ook:
http://www.vtm.be/mijnrestaurant/items/extra_110.html?page=1&type=news

Groetjes

Michel

fot

"smakelijk " <sm...@li.jk> schreef in bericht

> [...]
>
> De muziek van de tune die gebruikt wordt in het VTM programma Mijn
> Restaurant, komt uit een lied. Kan iemand me titel en uitvoerder meegeven

http://youtube.com/watch?v=XlMfV7A3V00

Een leuk nummertje om op een fuif te draaien. Een jaar of 10 geleden zou er
in de zaal redelijk geklopt zijn geweest. Those were the days ... Waar
vechtpartijen iets charmants hadden.

Tegenwoordig verlopen de vechtpartijen niet meer sportief en da's jammer.
Gebruik van knuppels, schoppen tegen iemand hoofd, tssss ... allemaal gezien
de laatste jaren. Serieus wat bloed zien vloeien.

Vroeger klopten ze met de blote hand, en sloegen van de 5 keer er minsten 4
keer naast van dronkenheid. Ik heb er gezien die nog voor ze een slag
uitdeelden van dronkenheid uitgleden en niet meer recht raakten, lacheuuuuh

Maar uiteraard ook stoelen door de zaal zien vliegen.

Geef me maar weer de vechtpartijen als vanouds, blote hand, lekker dronken,
meer trekken en duwen dan vechten, etc etc ...

fot

"fot" <freedo...@hotmail.com> schreef in bericht

Nummer vind je overigens terug op de jaarafrekening van Stubru 2007(?). Even
gekeken naar de 5-cd van stubru "life is music" (momenteel in de platenzaken
verkrijgbaar), maar staat er niet op. Had er wel opgemogen.

Die life is music sucks evenals stubru en de meeste vrt-toestanden, maar is
wel een goeie cd!

Niet van belang

"fot" <freedo...@hotmail.com> schreef in bericht

> Geef me maar weer de vechtpartijen als vanouds, blote hand, lekker

> dronken, meer trekken en duwen dan vechten, etc etc ...

Onnozele paljas. Hoogstwaarschijnlijk stond jij op fuiven als een
muurbloempje wat aan je colaatje te nippen.

Message has been deleted

Niet van belang

"m&m" <m...@mm.com> schreef in bericht news:g1n4a7$f7p$1...@aioe.org...

> een dj staat nog steeds op een podium ...

Jaja, we kennen die ene foto wel waar je met opengesperde oogjes in de lens
kijke, en met opengeflapte handjes schuin over een discobar gebogen staat.
Mocht je ook eens even op het podium komen?