NRJ-troubles

Mabep Moeial

Laatste feiten aangaande Energy Vlaanderen :
Alweer 4 fulltime mensen ontslagen ,hier houdt men geen rekening met het
menselijke aspect =>een zelfstandige krijgt een full-time job en wordt na 5
maanden ontslagen enz.....
Directeur Larmisseau is door de meerderheid in de beheerraad ontslagen
,alleen hijzelf weet nog van niets.
Energy Zuiderkempen wordt door RMB nog steeds opgenomen in het NRJ pakket
maar zend sinds afgelopen zomer alles behalve NRJ hitmusic only uit ,ooit al
is naar de Hasseltse NRJ geluisterd ,buiten Hasselt dan daar deze niet te
ontvangen is in Hasselt =>ontkoppelingen om mee te huilen ,NRJ Lanaken is al
even sterk bezig !
NRJ Leuven/Vilvoorde/Mechelen 107.4 al eens gehoord ? Ik ook niet ofwel ja
onder de mast in Kampenhout maar geen 100 meter verder wordt dit een
fransachtig signaal.
Kortom indien de 'grote' adverteerders hier hun budgetten 'dumpen' kunnen ze
evengoed met dit geld hun stoof voeden : luistercijfer = 0 ,terwijl men
vroeger beweerde dat men een kontrakt moest ondertekenen van 75 blz en dat
er geen uitzonderingen toegelaten werden.
RMB ik wens jullie veel succes !

Een teleurgestelde maar niet een gefrustreerde ex-radiomaker.

Bert Onraedt

Ik wil nu ni moelijk doen he... maar bij Energy Kampenhout
ga je toch wel even de mist in hoor.
Die zijn overal te ontvangen tussen Mechelen en vilvoorde,
en nog geen klein beetje ook. De laatste weken is't wel
minder (lichte storing in vilvoorde), maar daarvoor waren ze
kraakvrij te ontvangen van even voorbij Rumst. (langs de
E19).
Ze moeten daar problemen gehad hebben, maar ik veronderstel
wel dat ze binnenkort weer wat krachtiger zullen
uitzenden...

groetjes,
Bert

"Mabep Moeial" <Ma...@hotmail.com> wrote in message

Byte

Mag ik even vragen wie jullie met NRJ Kampenhout bedoelen?

Wij (Tempo Fm, 107.0, Kampenhout) hebben ook wel serieus wat problemen met
franstalige zenders.

Mvg,
Byte

Radio Tempo
http://tempo.fm/live

"Bert Onraedt" <bert@broadcast..net> wrote in message

Bert Onraedt

Het energy filiaal dat tussen vilvoorde en mechelen nagenoeg
perfect te ontvangen is op 107.4.
welke de offciele naam van dat station is weet ik niet, maar
ze zijn in vilvoorde wel stukken beter te ontvangen dan
Tempo. Tempo legt tussen Zemst en Vilvoorde het loodje voor
Action (106.9)

groetjes,
Bert

"Byte" <by...@tempo.fm> wrote in message

Byte

En wa kunnen we er tegen doen?...... juist....

Byte

"Bert Onraedt" <bert@broadcast..net> wrote in message

Herman

On Tue, 26 Dec 2000 22:22:59 +0100, "Bert Onraedt"
<bert@broadcast..net> wrote:

*Het energy filiaal dat tussen vilvoorde en mechelen nagenoeg
*perfect te ontvangen is op 107.4.

Niet te horen in Tremelo ondanks een paar goede antennes en
een supersmalle tuner. Volop RCF Bruxelles. Merkwaardig is
dat de PI code van 107.4 wel te zien is, terwijl de audio niet
te horen is.
Op 106.5 (Aarschot) is NRJ perfect te horen.

*welke de offciele naam van dat station is weet ik niet, maar
*ze zijn in vilvoorde wel stukken beter te ontvangen dan

Radio MTR Kampenhout (Neerstraat 4, 1910 Kampenhout (Nederokkerzeel) )

*Tempo. Tempo legt tussen Zemst en Vilvoorde het loodje voor
*Action (106.9)

Tempo is hier goed te horen. 106.9 Aarschot (Topradio) verticaal en
Action FM is horizontaal te ontvangen.

*groetjes,
*Bert
*
*
*"Byte" <by...@tempo.fm> wrote in message
*news:92b1cu$am9$1...@news1.skynet.be...
*> Mag ik even vragen wie jullie met NRJ Kampenhout bedoelen?
*>
*> Wij (Tempo Fm, 107.0, Kampenhout) hebben ook wel serieus
*wat problemen met
*> franstalige zenders.

Action FM (106.9) - NRJ 107.0 (Mont St Guibert) -
107.2 Campus (Bruxelles).

Groeten,

Herman

*>
*> Mvg,
*> Byte
*>
*> Radio Tempo
*> http://tempo.fm/live
*>
*>
*>
*>
[...]
*> >
*> > groetjes,
*> > Bert
*> >
[...]
*> > >

Koen De Ceuninck

In article <p3ij4tcko3o84r6ao...@4ax.com>,

Herman <h_wij...@no-mail.be> wrote:
> On Tue, 26 Dec 2000 22:22:59 +0100, "Bert Onraedt"
> <bert@broadcast..net> wrote:
>
> *Het energy filiaal dat tussen vilvoorde en mechelen nagenoeg
> *perfect te ontvangen is op 107.4.
anders gezegd: het energy filiaal waarvan de ps-publi vol spelfouten
staat en waarop in elk reclameblok promotie gemaakt wordt voor een
wekelijkse live(-on-tape)-uitzending op topradio mechelen en willebroek

> Niet te horen in Tremelo ondanks een paar goede antennes en
> een supersmalle tuner. Volop RCF Bruxelles. Merkwaardig is
> dat de PI code van 107.4 wel te zien is, terwijl de audio niet
> te horen is.

ik heb ook al vastgesteld dat het rds-signaal van mtr zeer sterk is en
dat de audio nogal stil staat (staat wellicht geen kloten processing op)

> [...]
> *ze zijn in vilvoorde wel stukken beter te ontvangen dan
>
> Radio MTR Kampenhout (Neerstraat 4, 1910 Kampenhout (Nederokkerzeel) )

exploitant: geert bolle, leopoldstraat 78/702, 2800 mechelen

> *Tempo. Tempo legt tussen Zemst en Vilvoorde het loodje voor
> *Action (106.9)
>
> Tempo is hier goed te horen. 106.9 Aarschot (Topradio) verticaal en
> Action FM is horizontaal te ontvangen.

action? die worden toch uit de lucht geblazen door al manar op 106.8 ?

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Herman

* Herman <h_wij...@no-mail.be> wrote:
*> On Tue, 26 Dec 2000 22:22:59 +0100, "Bert Onraedt"
*> <bert@broadcast..net> wrote:
*>
[...]
Perfect te horen hier. Niets interferentie van Maghreb.
Mijn tuner heeft wel 7x 110 kHz filters en 1x 25 kHz en dat maakt een
groot verschil!!
?
*
*>
*> *groetjes,
*> *Bert
*> *
*> *
*> *"Byte" <by...@tempo.fm> wrote in message
*> *news:92b1cu$am9$1...@news1.skynet.be...
*> *> Mag ik even vragen wie jullie met NRJ Kampenhout bedoelen?

*> *>
[...]

*> *> >
*> *> > groetjes,
*> *> > Bert
*> *> >

[...]

*> *> > >
[...]

§§§§§§§§§§

Mabep Moeial

Hallo Bert ,

Wanneer ben jij nog eens tussen Vilvoorde en Mechelen geweest ?
107.4 is enkel te ontvangen rond de mast en geen straat verder op een
'gewone' tuner en wat betreft Zuiderkempen bedoelde ik 107.3 =Atlantis en
niet Telstar 106.5
Tempo moet niet echt zeuren over hun bereik vermits C-Dance claimt dat ze
C-DANCE LEUVEN en MECHELEN zijn op 107 en er ook nog eens een MANGO LEUVEN
is op 107.1 => wat een bedriegerij tov de klanten !

Byte

> Tempo moet niet echt zeuren over hun bereik vermits C-Dance claimt dat ze
> C-DANCE LEUVEN en MECHELEN zijn op 107 en er ook nog eens een MANGO LEUVEN
> is op 107.1 => wat een bedriegerij tov de klanten !

Hoe bedoel je bediregerij??
C-dance mag claimen wat ze willen... wij zijn Tempo, die 's avonds C-Dance
uitzendt

Mvg,
Byte

ByteCreation: http://users.skynet.be/byte

Mabep Moeial

> Hoe bedoel je bedriegerij??

> C-dance mag claimen wat ze willen... wij zijn Tempo, die 's avonds C-Dance
> uitzendt

Zie website C-DANCE : Leuven/Mechelen via 107 fm maar er staat niet bij
vanaf 22uur =>nationale publiciteit wordt verkocht voor Leuven+Mechelen maar
draait overdag niet !
Het kan toch in realiteit niet dat een radio op 107 en een andere op 107.1
zich richt op dezelfde stad ????(in dit geval Leuven)=> bedriegerij

Mabep Moeial

Ben net door Kampenhout gereden : NRJ 107.4 = RIEN ,NIKS : STERK PRODUKT
Proficiat aan de netwerkmanager van NRJ Vlaanderen ! Hij doet zijn job
perfect zo te horen ,hij zal de volgende zijn die mag starten !
Misschien wordt deze frequentie wel Topradio via Geert Bolle ,kan hij daar
ook publiciteit gaan verkopen aan 10 fr/spot zodat hij ook net zoals in
Mechelen en Willebroek 15 minuten per uur reclame plaatsen : 15minuten aan
30 spots per uur X10 fr = 300 fr per uur X 12 uur per dag = 3600 X 30 dagen
= 108000 per maand

Byte

hoooowwww....

Wij hebben C-Dance benaderd omdat we een beetje diversiteit OP WEEKDAGEN en
vanaf 10 UUR wilden.
Zij hebben wij ons een schotel komen zetten, met sat-tuner.

Op dit moment werken we eingelijk niet samen met C-Dance voor publi of
eenderd wat, maar mogen we wel hun programma uitzenden.
Zij hebben bekendheid in onze regio, en wij hebben goede programma's.
Over publiciteitsovereenkomsten is nooit onderhandeld geweest.

In en rond leuven zijn er MEER radio's die zich op Leuven richten.
Ieder heeft zijn doelpubliek, en de handelaar kan zo kiezen.
(in en rond leuven zijn er een heleboel radio's die zich op Leuven richten)

Wij hebben langs deze kant geen enkele last van de 107.1 van (voor ons)
achter Leuven.
En het is een ander doelpubliek.

Mvg,
Byte

Bert Onraedt

> [...]
verder op een
> 'gewone' tuner en wat betreft Zuiderkempen bedoelde ik
Laatste keer was vorige week donderdag. Maar nu is't
kerstvakantie, dus moet ik niet naar school :)

Ik heb 'm toen in vilvoorde nog opstaan gehad, maar ik
herhaal wel dat er lichte storingen op zaten, hetgeen een
week of drie geleden bijvoorbeeld nog niet het geval was.

> [...]
> C-DANCE LEUVEN en MECHELEN zijn op 107 en er ook nog eens
een MANGO LEUVEN
> is op 107.1 => wat een bedriegerij tov de klanten !

C-dance heeft altijd al een beetje grootheidswaanzin gehad
:)

groetjes,
Bert

Bert Onraedt

> [...]
voor een
> wekelijkse live(-on-tape)-uitzending op topradio mechelen
is het vreemd dat 'dancehall The Space' spontaan door mijn
hoofd flits bij de combinatie van deze drie stations???

verticaal en
> action? die worden toch uit de lucht geblazen door al
manar op 106.8 ?

Vroeger wel, in vilvoorde ontvang je Al Manar tegenwoordig
nauwelijks nog. Action is niet echt goed van ontvangst te
noemen, maar wel stukken beter dan bijvoorbeeld Tempo. Ze
zullen daar ook het knopje 'up' op de verwarmingsketel
gevonden hebben zeker :)

Koen De Ceuninck

In article <92f82t$5el$2...@news1.skynet.be>,

> [...]
> is het vreemd dat 'dancehall The Space' spontaan door mijn
> hoofd flits bij de combinatie van deze drie stations???
hoe komt ge dเเrbij ??? :-D

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-1-januari/ staat nu dit te lezen: Hartelijke groeten van Nico uit Gouda(NL).

2003: De laatste Vlaamse afdeling van NRJ in Lanaken stopt op 104,8 MHz. De vzw wordt dadelijk ontbonden.