Family vs Contact 2

Jo Kebap

Veel stations (die nog niet tot opgekocht zijn door Lemaire) nemen de muziek
van Contact2 niet langer. Zij kozen destijds voor het Familyformat en voelen
zich nu ferm bedrogen. Enkelen zouden willen afhaken. Weet iemand hier meer
over?

stevv

Ik ken er ook al 3 die willen stoppen, ze vinden de muziekkeuze niet goed.

"Jo Kebap" <j...@beverlandnet.every1.net> schreef in bericht

Kurt Degroot

Lees maar eens het gastenboek van maeva, daar zie je inderdaad dat
verschillende ex-family stations helemaal niet tevreden zijn...

"stevv" <xra...@planetinternet.be> wrote in message

Michel Vanderfeesten

In article <3bf8fc31$0$237$ba62...@news.skynet.be>, k.de...@skynet.be
says...

>Lees maar eens het gastenboek van maeva, daar zie je inderdaad dat
>verschillende ex-family stations helemaal niet tevreden zijn...

Of kijk op www.mystic.be/inforadio.

Michel

Koen Godderis

"Michel Vanderfeesten" <mic...@limburgradio.com> schreef in bericht

> Of kijk op www.mystic.be/inforadio.

Is dit dé Mystic uit Limburg?

Kan het zijn dat deze radio te beluisteren valt in de bungalows van
Erperheide te Peer? Ben er al zo'n 10 keer geweest. Geweldig mooie streek
trouwens daar in de buurt. En vervolgens luisterde ik altijd naar Mystic.
Goeie radio trouwens, het is minder geworden toen men meer en meer nationaal
Contact doorstuurde. Lokaal was het product nochtans sterker!

Als ik me niet vergis staat daar trouwens écht een peer op de markt in Peer.
Maar ik kan me vergissen.

deejay Dirk Roels

"Jo Kebap" <j...@beverlandnet.every1.net> schreef in bericht
zelfde probleem bij Mango. Vlaamse plaatjes zien we ook niet zitten !

JVD

> zelfde probleem bij Mango. Vlaamse plaatjes zien we ook niet zitten !

WE ???????
Ik dacht dat radio niet diende voor je ego, maar voor de luisteraar.
Moet die het dan niet goedvinden, of word ik oud ????

Carl Janssen

"deejay Dirk Roels" <dirk.roe...@advalvas.be> schreef in bericht

We? Wie zijn we? Het lijkt me eerder een persoonlijke mening van enkele
personen. Ik ben er alleszins niet mee akkoord. Degelijke (met vooral de
nadruk op degelijke) Vlaamse & Nederlandstalige muziek kan volgens mij best
op Mango. Geen K3 dus of Plopperdeplop, maar een Yasmine bijvoorbeeld...
waarom niet? Als je het Mango forum wat in de gaten houdt, merk je dat ook
flink wat luisteraars daar op te wachten zitten...

Met vriendelijke groeten,
Carl Janssen

Jo Kebap

Welke zijn dat als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Je mag ook privé mailen hoor.

JVD

Moet je mij eens deskundig proberen te verklaren wat er niet degelijk is aan
K3 en Kabouter Plop.
Beiden hebben in het verleden, volgens mijn bescheiden mening, hun
degelijkheid en hitgevoeligheid al meer dan bewezen.

"Carl Janssen" <carl.j...@radioinfo.be> schreef in bericht

Carl Janssen

"JVD" <jvd...@pandora.be> schreef in bericht

> [...]
> Beiden hebben in het verleden, volgens mijn bescheiden mening, hun
> degelijkheid en hitgevoeligheid al meer dan bewezen.

Kijk, de reden waarom ik m'n wagen naar de garage breng en er niet zelf aan
begin te sleutelen is omdat ik er geen fluit van ken. Trek die lijn even
door op het vlak van muziek.

Om het even met 'grote' worden te zeggen: muziek is en blijft een gevoel.
Dat nummers van K3 en Plop goed (noem het degelijk als je wil) gemaakt zijn,
daar is geen twijfel over mogelijk. Technisch zitten deze nummers perfect
in elkaar. Maar als ik op m'n gevoel af ga, dan krijg ik van zulke muziek
acute pleuris. Een gevoel dat ik bij sommige andere
Nederlandstalige/Vlaamse platen niet heb. Nochtans zijn ook die platen
degelijk gemaakt, maar... ze hebben nog een extraatje, nl. inhoud én ze zijn
geen vorm van goedkoop amusement.

Een station als Mango teert op 'goede' muziek. Toegegeven, bij sommige
platen in de playlist stel ik me wel eens vragen, maar als er voor meer
Nederlandstalige muziek gekozen _zou_ worden (want het is en blijft een
roddel), dan lijkt het me logisch dat het kaf van het koren dient gescheiden
te worden. Ik denk dat het onderscheid tussen pakweg K3 en Raymond v/h
Groenewoud vrij duidelijk is. Een deskundige uitleg kan je daar niet voor
verwachten, een oordeel op basis van gevoel wel.

Johan

"Carl Janssen" <carl.j...@radioinfo.be> wrote in message

> Kijk, de reden waarom ik m'n wagen naar de garage breng en er niet zelf
aan
> begin te sleutelen is omdat ik er geen fluit van ken. Trek die lijn even
> door op het vlak van muziek.

Waarom maak je dan wel radio ????

> [...]
> Nederlandstalige/Vlaamse platen niet heb. Nochtans zijn ook die platen
> degelijk gemaakt, maar... ze hebben nog een extraatje, nl. inhoud én ze

Dus jouw persoonlijke mening wordt als de juiste beschouwd en mensen die
anders denken dan jij zijn van geen belang.
Kortom, voor jullie kan de gemiddelde luisteraar gewoon de pot op.

> [...]
gescheiden
> te worden. Ik denk dat het onderscheid tussen pakweg K3 en Raymond v/h

Werden er in WO II ook geen boeken verbrand en verboden ?

Carl Janssen

"Johan" <l...@radionet.be> schreef in bericht

> "Carl Janssen" <carl.j...@radioinfo.be> wrote in message

> aan
> >

> Waarom maak je dan wel radio ????

Sorry, maar deze vraag mag je gerust wat toelichten...
Zonder pretentie durf ik te stellen dat ik van radio meer af weet dan van
auto's repareren. Het verband tussen jouw vraag en mijn reactie is me
echter niet geheel duidelijk. Of heeft radio enkel te maken met het draaien
van muziek en stopt het daarbij?

> [...]
> anders denken dan jij zijn van geen belang.
> Kortom, voor jullie kan de gemiddelde luisteraar gewoon de pot op.

Neen Johan. Ik heb dan ook weinig of geen invloed op de playlisten van
Mango. En het klopt inderdaad dat je als radiostation nooit 100% aan de
verwachtingen van een luisteraar kan voldoen. Helaas...

Ik hoor van verschillende Mango luisteraars zowel positieve als negatieve
reacties op het nummer van Afroman. Logisch ook, dat gevoel remember? Op
welke basis ga je dan oordelen of zo'n nummer wel of niet in de Mango
playlist moet opgenomen worden. Tja, persoonlijke mening speelt daarin toch
wel een rol. Niet die van mij, maar van een aantal personen in Vilvoorde.

Laat me bij deze ook nog eens even de volgende vraag (her)lanceren:
Zijn de luisteraars van je station bij jou terecht gekomen omdat ze goed
vinden wat je doet en draait? Of pas jij je als station aan, aan wat de
luisteraar goed vindt en wilt dat er gedraaid wordt? Of is het een beetje
van beide?

> gescheiden
>
> Werden er in WO II ook geen boeken verbrand en verboden ?

Ik raad je aan je CD's niet te verbranden het stinkt als de pest. Maar
stuur je K3 CD's gerust naar Radio 2 en niet naar Mango.

Koen Godderis

> [...]

Pfff, 'Mango' ... de naam alleen al. Van teveel Mango krijg je op het toilet
de slappe tango. Wie deze naam ooit heeft bedacht, zal ook wel niet erg
wakker geweest zijn.

Waarom niet Patato? Lemon? Citrus? Apple? An apple a day keeps the doctors
away, aaaaa .... aaaa ..... eeeee hhhhhaaaaa .... hhhhhmmmmmmmmmmm( naar
lucht snakkend) hhhhhheeeuuuuuheeeeeuuuuu .... ( en hij bleef er in )

Zijn er nog met goeie slogans? En niet afkomen met oude slogans als 'Van
Leen Demaree krijg je diarree', want dat is maar heel dunnetjes

Donna 'the fun, the kids' (zelfs de djocks zijn kindjes)

Contact 'de hits die jij niet wil' (ocharme wat een slogan!)

4fm, er zit een klink tussen ons! (in uw gat zou geen zicht zijn)

Contact 2, OF HEB JIJ EEN BETER IDEE? ('t zal nodig zijn!)

Contact 2, no nonsense, no listeners ('t komt ervan!)

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, dit is radio Uilenspiegel. (:-o)

Door weer en wind, radio 't Visschertje, de onverwoestbare op FM.

radio 2, overal dichtbij (tot op het aantastelijke af)

De 'happy hooker' met Dré Swingpladijs (vanuit een gesloten instelling)

D&O, fantastisch ... irriterend! (van fantastisch wordt een mens spastisch)

Donna, Caren en Yasmine, moeten er nog méér lèzen zien (enkel voor
W-VL'ingen)

Q every day keeps the people away! (Fijn, wanneer je eens alleen wenst te
zijn)

luisteren naar Q schaadt de gezondheid (minstens 1 maal te draaien per uur)

Ultimatum op Subru, ... euh ..... (m'n inspiratie voor slogans is net op)

Koen De Ceuninck

"Koen Godderis" <godderis....@belgacom.net> wrote in message

> Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, dit is radio Uilenspiegel. (:-o)

... wie heeft de mooiste klank van het land ? =)

Koen

Koen Godderis

"Koen De Ceuninck" <koendec...@hotmail.com> schreef in bericht

Uilenspiegel 8-((( - )))

Michel Vanderfeesten

In article <3bf93f50$0$241$ba62...@news.skynet.be>,
godderis....@belgacom.net says...
Koen,

Als rasechte Perenaar ben ik natuurlijk geplaatst om je op je posting te
antwoorden. Mystic.be heeft niets te maken met het radiostation. Dat heette
overigens radio Mystique en dus niet Mystic. Het station, dat vroeger Signaal
heette en zelf een tijdlang Nostalgie was, zendt uit vanuit Overpelt op fm
103.7. De glorieperiode voor Mystique was een jaar of 5,6 geleden. Tijdens de
examenperiode werd er toen trouwens een soort 'blokradio' gemaakt. Dit maakte
dat ze van 5h tot 22h gepresenteerd waren, met lokale jocks! Een aantal bekende
radiofiguren hebben er nog ooit hun ding gedaan (o.a. Patrick Kicken -> 3FM,
Bjorn Verhoeven -> Topradio, Rob Van Laer -> Hot fm...). In die periode was
Bart van der Molen de stationmanager. Hem hoor je nu iedere ochtend op radio
Decibel in Eindhoven. Bart is zelf een Nederlander. Hij wist een paar jaar
terug Mystique uit te bouwen tot een megasucces. Tevens had hij een stevige
vinger in de pap te brokken op de Nederlandse Antillen, al waar hij de
morningshow voor zijn rekening nam (voicetracks). Dat was als ik me niet vergis
op Supermega 101 ofzoiets ;-). Dat station is failliet verklaard...

Mystique daarentegen is zelfs een tijdlang de best beluisterde lokale radio van
Limburg geweest. Die eer was dus weggelegd voor een station uit het 'boerengat'
Overpelt ;-). Reeds in 1993 zat Mystique in stereo. Toen werd er ook nogal
zwaar uitgestuurd; om niet te zeggen: té zwaar. Je kon ze probleemloos
ontvangen in een straal van 30 tot 40 km. Stevig wat kilowatts gestoken!
Inmiddels zit alles weer terug op reglementair niveau. Het station (waar ik
overigens iedere zondagmiddag programma doe ;-)) is opgegaan in de nationale
Contact-structuur. De programma's worden vanuit Overpelt doorgestuurd naar de
antenne in Lommel (fm 103.7) en Peer (fm 107.3). Dit maakt dat je het station
in heel Noord-Limburg kan ontvangen.

Groetjes,
Michel

P.S. Inderdaad, op het Peerse marktplein staat een Peer. Deze is zelfs ooit
door studenten gepikt geweest :-o. Meer info in het VVV-kantoor.

Koen Godderis

> In article <3bf93f50$0$241$ba62...@news.skynet.be>,
> godderis....@belgacom.net says...

>De glorieperiode voor Mystique was een jaar of 5,6 geleden.

Tja, was ook de tijd dat ik veel naar Erperheide ging (zo'n 2 à 3
keer/jaar*). En ja hoor! Erg goed klinkend station. Veel beter dan de
nationale Contact! Trouwens ben ook vaak naar andere Center Parcs geweest
zoals Kempervennen, Heiderbos, Vossemeren, etc ...

Als ik er ooit nog eens met vakantie ga, zal ik het zeker niet nalaten om
eens op zondag naar jouw programma te luisteren.

Misschien kom ik wel eens af met het ganse gezinnetje. Koen Godderis met
vrouwtje en de kindjes die er voorlopig nog niet zijn. Zou moeilijk kunnen,
want de relatie van enkele jaren met m'n vriendin is sinds eergisteren uit.
En als het van mij afhangt mag ze nog een tijdje blijven waar ze is. Ze kan
dan zoveel feesten als ze wil. 'k Zal met een paar vriendinnetjes tegelijk
afkomen.

> P.S. Inderdaad, op het Peerse marktplein staat een Peer. Deze is zelfs
ooit
> door studenten gepikt geweest :-o. Meer info in het VVV-kantoor.

'k Ben ook student geweest hé! Zij het kort, maar ja aan het Ritsc moet je
niets anders verwachten. Wat je daar bijleert aangaande media, het is mij
nog altijd een compleet raadsel. Ben er vroegtijdig gestopt. Zie je mij al
zitten op Stubru of ergens anders plaatjes aan mekaar praten omdat je een
Ritsc-diploma hebt? Pfff, ... gelukkig niet nee.

*'k heb ooit eens het College in Roeselare op m'n ééntje geboycot door de
reis naar Londen niet te doen doorgaan, maar die leraars weten dat nog
altijd niet ;-) Het zat zo, om op reis te kunnen gaan dienen een minimum
aantal leerlingen mee te gaan in het laatste jaar of de school mag niet op
reis. Men krijgt geen toelating van één of ander onderwijsinstituut. De
reden? Pfff ... er stonden mij een paar leraars niet aan en wist dat het
aantal die meegingen kantje boord was. 'k Heb toen besloten om een weekend
te organiseren naar Erperheide met onze klas. Ik zei: jongens je kunt
kiezen,ofwel ga je op saaie reis naar Londen ofwel gaan we eens in Peer de
gootste varkens ever uithangen. 6 van de negen in de klas zijn toen op
weekend meegeweest. Ik zal je de details besparen maar men heeft
waarschijnlijk een volledige glazen container kunnen vullen met de lege
flessen van ons olijke klasje. Drank, meiden, seks, ... ik lag te vrijen met
iemand in bed terwijl een ander meisje doodziek van den drank naast mij lag
en thuis had ik dan ook nog een lief. Toen ze hoorde van onze en mijn
escapades heeft ze me stante pede buitengebonjourd. En gelijk had ze!
Jammer, want 't was nochtans een schone meid.

We hebben misschien ook die peer op de markt meegenomen, maar dat weet ik
niet meer. We waren zo zat 3 dagen lang dat we zo heel veel niet meer
herinneren. 't Zal wel niet, we wisten niet eens hoe we ze er nog moesten
afhalen ;-)

Ze hebben mij dat jaar gebuisd in het College met 49.99%. Misschien wisten
sommigen toch hoe het spelletje in mekaar zat. Enfin, 'k drink nog
regelmatig een pint met sommige leraars die ik toen in dat jaar had. Al
altijd zo geweest: Godderis, love him or hate him :-))))))

Guido Gezelle van het College is niets vergeleken met Godderis die er zat,
men zal wanneer ik er niet meer ben ongetwijfeld dat beeld vervangen door
mij er te zitten als nagedachtenis aan 'Godderis, rebel without a cause'.
Men spreekt er nu nog altijd over mij.(sappige verhalen: op de 100 dagen zei
ik tegen de laatstejaars tot volgend jaar! Ik was er toen al van overtuigd
dat ik er het jaar erop nog eens zou zitten en de 100 dagen zou presenteren
en zo geschiedde. En die leraars die lachten zich gewoon een breuk, vandaar
dat ze dat verhaal nog af en toe in het College bovenhalen en die keer dat
ik het schoolhoofd (van diverse scholen en dus ook van het College) een lap
tegen zijn neus gaf met een klapdeur, jonge, jonge, wat was ik toch in m'n
lederen James Dean Jacker een rebel. Wat dacht die mens zo maar efkens in
het rood beginnen schrijven in m'n agenda! 't Was mijn agenda hé en daar had
die gast geen zakens mee. De énigste die er poëzie in neerpende was ik hé)

Er was zelfs een heel knappe lerares bij die ik wel luste en zij mij
eigenlijk ook. Kom ik daar binnen op het mondeling examen en toont ze me een
foto van Buckinham (of hoe schrijf je zoiets?) Palace, waarop ik antwoord:
dat is de Tower Bridge. Zoals altijd had ik weer geen boek opengedaan. Later
bleek dat ik zo'n 75% haalde voor het mondelinge proefje. Tja, wat daar nog
allemaal toen in dat mondeling examen is gebeurd ... ze had wel schone benen
als ik je een tip mag geven ... Gaat het bij jou tijdens de examens er ook
zo spannend aan toe?

Er zijn nog veel meer dingen gebeurd, maar daar zal ik eens een boek moeten
over schrijven, hihihihihi ...

Tom Manshoven

"Koen Godderis" <godderis....@belgacom.net> schreef in bericht

Blijkbaar al geen vriendjes gemaakt tijdens de schooltijd en erna ook niet.
Enkel de straffe verhalen en rebels gedrag zorgde ervoor dat je aandacht
kreeg, dus die aandacht verdiende en verdien je nu nog niet ...
En als je op gebied van radiomaken evenveel presteert als op school ...
Gebuisd op het aanvragen van een licentie (49,99%) !!!

De groe(n)ten

Koen Godderis

"Tom Manshoven" <tom.mansho...@skynet.be> schreef in bericht

> [...]
> En als je op gebied van radiomaken evenveel presteert als op school ...
> Gebuisd op het aanvragen van een licentie (49,99%) !!!

Oh, maar ik ken er veel hoor waarvan school hen geen zak interesseerde en
die het toch ver geschopt hebben!

Als er één ding is waarmee je het ver kunt schoppen in het leven is het wel
met inventiviteit, creativiteit en doorzettingsvermogen. Ooit een vak op
school gekregen die deze oh zo belangrijke zaken behandelde? Nee, dus.

School heb ik altijd aanzien als noodzakelijk kwaad. De tijd dat je er zit
breng je dan best op een zo aangename manier door. Ik studeerde trouwens
nooit, zat thuis altijd radio'tje te spelen en naar muziek te luisteren. Ook
tijdens de examens. Heb ooit eens een boekbespreking gemaakt over een boek
die ik niet eens had gelezen. Ik wist waarover de inhoud ging en heb er als
voordracht voor de klas zelf een spannende thriller van gemaakt. Resultaat:
iedereen enthousiast en veel punten gehaald. Ik moest het hebben van m'n
logisch denken en creativiteit en bijlange niet van studeren.

Nog zoiets! Wie haalt het in z'n hoofd om 70 stellingen van wiskunde te
kennen of 50 gedichten van Gezelle te kennen, 'oh krinkelende winkelende
waterwegen' wat was ik graag Jeff Buckley geweest, kon ik er samen in
verdrinken. Die gedichten van GG mochten gerust wat meer dramatischer
geklonken hebben. Of 'dien avond en die roze', den paster las gedichten voor
en dronk zich een stuk in z'n kloten van plezier. Het mocht ook wat
komischer hé!

Ik lees de laatste jaren tamelijk veel, dus ik ben op bepaalde vlakken wel
veranderd.

Had ooit eens een herexamen fysica en haalde 45.5/50. Die leraars vroegen
zich af waarom ze speciaal voor mij daar nu hun werk van hadden moeten
maken. Ooit werden er eens testen gedaan in zo'n centrum waar men je IQ
test. Was ik niet bij de eerste 5 van de klas met 27 leerlingen? Toen de
leraar m'n punten toonde zei hij dat ik een broekverslijter 1°klas was en in
feite had hij gelijk. Heb altijd m'n huistaken via frauduleuze praktijken
gemaakt: overschrijven, in de klas maken, etc ... huistaken zijn voor
mietjes!

Geen vriendjes gemaakt? Nou, hmmmmm ... daar zou je nog aardig van
verschieten.

Steven Spillebeen is dé rebel van Roeselare voor heel Vlaanderen! Steven is
een mietje! Iedereen die meedoet met BB en het uithoudt tot hij er uitligt
is een mietje. BB zou z'n huisje mogen heropbouwen, want na een paar dagen
zou er niet veel meer recht staan, mochten ze Koen Godderis er in steken. Ik
kan niet tegen gezag van zo'n mietje als BB.

Ik ben geboren met radio in m'n wiegje, zat op school te luisteren naar
radio en ook in het Ritsc naar het programma van Hautekiet dat ik op
woesdagnamiddag voor geen haar wilde missen (dat was altijd lachen met diene
machinist die altijd belde waar hij met zijne trein zat, hahahahaha ...ben
daarvoor eens ook bijna voor de 2de keer bij Speyns (of Beyens?) aan het
Ritsc buitengezet geweest) . Ben ook een keer van school gegooid geweest
en/of tot bepaalde lessen verboden geweest*, op school wil men alleen
mietjes, gene Godderis. Ik zal dus ook sterven met radio. Radio is nu
éénmaal m'n roeping.

*een jonge mooie lerares Frans uit Brugge zag me blijkbaar nogal zitten,
maar toen ze zag dat ik met haar voeten aan het spelen was, heeft ze me voor
de rest van het jaar buiten gezet, lol ... wat ook bij andere leraars
meermaals gebeurde. Had men een isoleercel op school gehad, zou die af en
toe wel eens door mij bevolkt zijn geweest. Zeker weten.

Ik heb evenwel nooit aan vernielingen, noch diefstal of het krapuultje
uitgehangen. Het was meer kattekwaad.

Carl Janssen

"Koen Godderis" <godderis....@belgacom.net> schreef in bericht

--knip--

> [...]
kan
> dan zoveel feesten als ze wil. 'k Zal met een paar vriendinnetjes tegelijk

Buiten 'het eenzame hartenbureau' zie ik geen enkel verband met be.radio,
maar dat zal wel weer aan mij liggen.

> *'k heb ooit eens het College in Roeselare op m'n ééntje geboycot door de
> reis naar Londen niet te doen doorgaan, maar die leraars weten dat nog
> altijd niet ;-) Het zat zo, om op reis te kunnen gaan dienen een minimum

--knip (onzin)--

Stoer ben je wel. Maar dat weten we ondertussen wel. Waarom heb jij toch
altijd zo'n ongelofelijke drang om je te bewijzen aan de buitenwereld? JIJ
bent de beste hoor. JIJ bent de stoerste! En JIJ bent de grootste
radiokenner! Kortom, bespaar je de moeite en leer me liever iets bij.

Koen Godderis

> Buiten 'het eenzame hartenbureau' zie ik geen enkel verband met be.radio,
> maar dat zal wel weer aan mij liggen.

Als het ook maar ietsje minder relevant is, heeft 'm het gezien. Zit jij met
Norton misschien waarbij 'Godderis' staat ingesteld? Zoek voor mij eens
'knappe dame met inhoud', past in mijn profiel, nu ik zonder lief zit. En
pijn dat het doet om alleen te zijn. 'Ik verscheurde je foto, 'k heb je
brieven verbrand, in m'n hart moet ik huilen ... '(Koos Alberts is en blijft
mijn toeverlaat in moeilijke tijden, jammer dat ze die niet op de radio
draaien, maar ja er is ook nog Frans Bauer die naast Salim Seghers vanmorgen
om 6u15 op VBRO Brugge te horen was)

> --knip (zinnig verhaal voor de één, onzinnig voor de ander bv. Carl
Jansen)--

> Stoer ben je wel. Maar dat weten we ondertussen wel. Waarom heb jij toch
> altijd zo'n ongelofelijke drang om je te bewijzen aan de buitenwereld?

Waarom? Zonder reden!

Rebel without a cause! The other way of life.

Hoewel ik sinds een aantal jaren helemaal niet meer deze ben van vroeger.

Om zeker te zijn dat je Norton mij niet zou overslaan: Godderis, Godderis,
Godderis.

Carl Janssen

> [...]
>

> Om zeker te zijn dat je Norton mij niet zou overslaan: Godderis, Godderis,

Blij te weten dat je ondertussen al zelf beseft dat je eigenlijk niets meer
dan een hardnekkig virus bent. Hoe dan ook, ooit komt er wel anti-gif. Tot
die dag blijf ik smakelijk lachen met je ó zo nederige postings. Keep
going...

Carl Janssen

En wat je subject betreft: beetje gefrustreerd?

Michel Vanderfeesten

In article <3bfb76bb$0$3917$ba62...@news.skynet.be>,
godderis....@belgacom.net says...

> [...]
>dan zoveel feesten als ze wil. 'k Zal met een paar vriendinnetjes tegelijk

Daar hou ik je aan ;-). Met vriendinnetjes dus...:-)

<knip>

> [...]
>als ik je een tip mag geven ... Gaat het bij jou tijdens de examens er ook

Helemaal niet. De vrouwelijke leerkrachten die ik zelf ooit heb gehad waren
verschrikkelijk lelijk. Nu ben ik zelf bijna regent af, en pas ik dus ook in
dat rijtje van afschuwelijk lelijke mensen :-o.

Maar kom...we wijken af.

Michel

Koen Godderis

> In article <3bfb76bb$0$3917$ba62...@news.skynet.be>,
> godderis....@belgacom.net says...

'k Zal met een paar vriendinnetjes tegelijk

> Daar hou ik je aan ;-). Met vriendinnetjes dus...:-)

Het leven is om te delen hé ;-) 'k Heb een pak vriendinnen, maar pfff ... 'k
moet voor een tijdje geen lief niet meer hebben. Hoe meer dat ze verwend
worden, hoe minder ze het weten te waarderen. Trouwens in wat voor een
bekrompen maatschappij leven wij ganse dagen eigenlijk? Een maatschappij die
met niks meer content is, ik ga je daar eens één ander over vertellen als ik
jou zie. Want zowat alles rond mij is relationeel verwoest door een teveel
aan geld en luxe. Dit is trouwens een maatschappelijk mondiaal probleem. De
oorlog in Afghanistan is daar trouwens de oorzaak van.

> [...]

in
> dat rijtje van afschuwelijk lelijke mensen :-o.

Oh, maar ik heb er ook gehad die lelijk waren, 't kan niet alle dagen feest
zijn. Later ben ik op radiovlak nog veel lelijker mensen tegengekomen
:-)))))

> Maar kom...we wijken af.

Oh, Michel, maar op de radio kondigde ik ook niet iedere plaat af en aan
hoor. Eens spreken over de dingen des levens en af en toe eens een mop
ertussen, mensen wisten dit mateloos te waarderen. Het is ook een kwestie
van een beetje feeling te hebben om die zaken in je programma te kneden
anders ga je af als een gieter.

Mensen die verlangen van iemand anders dat ze er dezelfde droge levenswijze
op nahouden en ook in deze NG verlangen dat alleen de zogezegd
radio-correcte berichtgeving hier neergepend wordt, dat is om te bleiten.

Het zijn net deze droge mensen die we ganse dagen op de radio zonder ook
maar één greintje creativiteit aantreffen.

Zoals een zekere 'Stamper' hier op de NG zei, de nieuwe landelijken zijn nog
steeds diegenen die al altijd de touwtjes in de handen hebben gehad, nog
steeds leven we in een totaal ondemocratisch en niet-liberaal land.

Koen

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-16-april-106-2/ staat nu dit te lezen: Hartelijke groeten van Nico uit Gouda(NL).

2002

– Rudi Dierickx trekt zich terug als directeur van Contact Vlaanderen. Tussen 1998 en 2002 werkt hij mee aan de verdere ontwikkeling van het hitnetwerk. Hij vormde het tweede nationale station Family tot Contact 2 om.

(reclamebanner)

Nico Gouda

...op https://radiovisie.eu/het-radiodagboek-van-22-oktober-2/ staat nu dit te lezen: Nico.

2001: Contact 2 volgt Family Radio op. Een brede muziekkeuze en gevarieerde informatie moeten de basis voor een lifestyle station vormen.