Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

BasicNet XL TELENET

19 views
Skip to first unread message

Sabine

unread,
Jan 16, 2012, 2:32:38 PM1/16/12
to
Mijn moeder heeft BasicNet XL van Telenet (+ telefonie + Digitale TV)
Vroeger was dit 5Gb/maand volume
Dit is blijkbaar opgetrokken van 5 naar 15Gb

Over dit pakket vind ik niet veel terug op de telenetsite
Wat zijn de huidige specificatie's daarvan?


s|b

unread,
Jan 16, 2012, 4:08:22 PM1/16/12
to
Sabine schreef:
Dat pakket bestaat niet meer (behalve voor degenen die nog niet
overgestapt zijn). 'BasicNet' is nu 'Basic Internet' en daar krijg je 50
GiB per maand. Misschien vind je op het forum van Tik.be wel meer over
het BasicNet XL pakket. Ik weet dat daar een topic loopt waarin
verschillende (alle?) abonnementen op een rijtje worden gezet.

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
0 new messages