Sabine schreef:
Dat pakket bestaat niet meer (behalve voor degenen die nog niet
overgestapt zijn). 'BasicNet' is nu 'Basic Internet' en daar krijg je 50
GiB per maand. Misschien vind je op het forum van Tik.be wel meer over
het BasicNet XL pakket. Ik weet dat daar een topic loopt waarin
verschillende (alle?) abonnementen op een rijtje worden gezet.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<
http://www.briachons.org/>