Naar het eerste ongelezen bericht

Familie Blanquart

ongelezen,
27 jun. 2002 11:59:3227-06-2002
aan

Johan, hier waarschijnlijk beter gekend als Briachons, werd gisteren door de
Lierse politie dood aangetroffen in zijn appartement.

Johan heeft blijkbaar een paar dagen geleden besloten dat er niet meer
voldoende
was om voor te leven - de hoop op een aangenamer bestaan was weg, en hij
heeft
zich het leven ontnomen.

Usenet, en zeker deze groepen, speelden een belangrijke rol in zijn leven --
getuige daarvan zijn gedrevenheid en de vele posts die hij in de laatste
paar
jaar deed.

Wie afscheid wil nemen van Johan - Briachons - is welkom op de
uitvaartliturgie
op woensdag 3 juli om 10 uur in de parochiekerk van de H. Familie,
Berlaarsesteenweg te Lier.

De doodsbrief is te vinden op http://www.blanquart.net/

Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.

Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Ophidia

ongelezen,
27 jun. 2002 12:02:2727-06-2002
aan

"Familie Blanquart" <fam...@blanquart.net> wrote in message

> Johan, hier waarschijnlijk beter gekend als Briachons, werd gisteren
door de
> Lierse politie dood aangetroffen in zijn appartement.

euh ... sorry, maar ik moet het vragen: is dit een misselijke grap ? of
gemeend ??

O.

(indien gemeend: m'n excuses & innige deelneming voor de familie)

Ne_Varietur

ongelezen,
27 jun. 2002 12:08:0127-06-2002
aan
"Familie Blanquart" <fam...@blanquart.net> schreef in bericht

Ik sta aan de grond genageld...

Nee toch...

Johan was dus een stadsgenoot-schapenkop van me, en het toeval houdt niet
op: de parochie H. Familie, waar ik onder ressorteerde en van waaruit mijn
zus en moeder begraven werden.

Misschien ben ik hem ooit tegengekomen. Misschien zaten we ooit naast elkaar
in de bus.

ludo

--
Posted by news://news.nb.nu

Rudi S.

ongelezen,
27 jun. 2002 12:14:0127-06-2002
> [...]

> voldoende
> was om voor te leven - de hoop op een aangenamer bestaan was weg, en hij

Niet te geloven....ik kan het niet bevatten.
In ieder geval mijn innige deelneming aan de overblijvende familieleden.

--
Vriendelijke groeten van Andro
Toerisme Waaslandse dorpen

Els Ergo

ongelezen,
27 jun. 2002 12:19:2427-06-2002
aan
> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Oprechte deelneming!

DD

ongelezen,
27 jun. 2002 12:20:3627-06-2002
aan

"Familie Blanquart" <

> Johan, hier waarschijnlijk beter gekend als Briachons, werd gisteren door
de
> Lierse politie dood aangetroffen in zijn appartement.
<knip>

> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.

NEE!
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor alle nabestaanden.

DD :""""-(

Cyclon

ongelezen,
27 jun. 2002 12:25:5427-06-2002
aan
Reaktie op bericht <EDGS8.502$ix....@afrodite.telenet-ops.be> van
Familie Blanquart (fam...@blanquart.net) :

> Johan, hier waarschijnlijk beter gekend als Briachons, werd gisteren door de
> Lierse politie dood aangetroffen in zijn appartement.

We zullen hem missen.

Gecondoleerd,

Cyclon

Ronald C

ongelezen,
27 jun. 2002 12:30:1727-06-2002
aan

Hier zit ik zonder woorden.

Gecondoleerd

Ronald C [.................]

willy van vlaenderen

ongelezen,
27 jun. 2002 12:41:3827-06-2002
aan

"Familie Blanquart" <fam...@blanquart.net> schreef in bericht

>Innige deelneming

wvl

Giga Wizard

ongelezen,
27 jun. 2002 12:43:4327-06-2002
aan
"Familie Blanquart" <fam...@blanquart.net> schreef in bericht

Bri,

we gaan je missen.

--

Giga Wizard

Dolfy

ongelezen,
27 jun. 2002 12:48:2627-06-2002
aan
Familie Blanquart <fam...@blanquart.net> wrote:

Shit zeg, godver! echt? Shit!

Iedereen, die hem dierbaar hield, veel sterkte gewenst met de rauw en
zeker in de rest van hun leven met deze droevige gebeurtenis!

--
Dolfy (Geschokt)

Webstek : http://dolfy.50megs.com
't goat 'r niet om wy of't er geloik het maar wie z'n zin kroigt!

Pieter Huygens

ongelezen,
27 jun. 2002 12:52:1827-06-2002
aan

We gaan hem missen. Mijn innige deelneming aan de familie.

BiTBuLL

ongelezen,
27 jun. 2002 12:59:5027-06-2002
aan

Het is helaas bittere ernst :o(

--
"Als ik straks van het net val, zou je mij herinneren? Of zou je niet eens
merken dat ik ontnet ben? [Briachons - 17.06.2002]

Ophidia

ongelezen,
27 jun. 2002 13:01:1827-06-2002
aan

"BiTBuLL" <bitbull_i...@be.invalid> wrote in message

of

> Het is helaas bittere ernst :o(

nja: sorry dat ik wat sceptisch was ...

O.
(kende 'm nauwelijks ... en voel eigenlijk meer mee met diegenen die
"overblijven" ...)

Ronald C

ongelezen,
27 jun. 2002 13:08:5827-06-2002
aan

"BiTBuLL"

Als er niets gezegt was
was het misschien ontgaan.
Mensen komen en gaan.
Alleen de naasten weten
wanneer ze zijn gegaan.

Ronald C

Ophidia

ongelezen,
27 jun. 2002 13:27:3827-06-2002
aan

"Ronald C" <rcp...@WEGHALENhotmail.com> wrote in message

> [...]
eens
> merken dat ik ontnet ben? [Briachons - 17.06.2002]

wha ... die foto ... ik krijg deja-vu dingskens ... was die gast zo'n
jaar of 10 geleden "actief" bezig met jeugdhuizen enzo ?

O.

BiTBuLL

ongelezen,
27 jun. 2002 13:33:1227-06-2002
aan

Je bent niet alleen :o(

--

DD

ongelezen,
27 jun. 2002 13:35:4127-06-2002
aan
Ophidia wrote:

> wha ... die foto ... ik krijg deja-vu dingskens ... was die gast zo'n
> jaar of 10 geleden "actief" bezig met jeugdhuizen enzo ?
>
> O.

Bri is helaas maar 29 geworden...

DD (mooi gedicht Ronald)

Giga Wizard

ongelezen,
27 jun. 2002 13:55:1727-06-2002
aan
"Ophidia" <n...@ophidia.org> schreef in bericht

kwam bij Agalev op de laatste verkiezing
--
met vriendelijke groet,

Giga Wizard

Erik Baas

ongelezen,
27 jun. 2002 13:56:5827-06-2002
aan
Familie Blanquart wrote:

> Johan heeft blijkbaar een paar dagen geleden besloten dat er
> niet meer voldoende was om voor te leven

Johan, verdomme, we zullen je missen.

Onze samenwerking is beëindigd nog voor hij goed en wel op gang kwam.
Kon ik mijn grappig bedoelde woorden van slechts een paar uur geleden
maar terughalen... Enfin, ik zal althans een deel van je werk
voortzetten.

Rust zacht, man.

--
Erik.

Ophidia

ongelezen,
27 jun. 2002 14:02:4327-06-2002
aan

"Giga Wizard" <giga....@tiscali.be> wrote in message

> kwam bij Agalev op de laatste verkiezing

hmz ... ja ... maar die foto kwam me bekend voor ... echter veel vroeger
... na ja ... waarschijnlijk verwar ik wel met een ander ... laat maar
... no prob.

O.

Giga Wizard

ongelezen,
27 jun. 2002 14:06:4027-06-2002
aan
"Ophidia" <n...@ophidia.org> schreef in bericht

Kan ook zo zijn, ik ontmoette Bri jammer genoeg maar 1 keer. Toffe gast, ik
kan je dit niet bevestigen, iemand anders misschien wel.

Brabo

ongelezen,
27 jun. 2002 14:14:4927-06-2002
aan
--
Velen van ons zijn door hem geholpen.
Velen hebben een persoonlijke, oprechte en eerlijke mening van hem kunnen

Zou het niet gepast zijn dat wij in grote getallen aanwezig zouden zijn op
zijn uitvaart als blijk aan de nabestaanden dat hij hier zeker gewaardeerd
wordt/werd?

http://www.blanquart.net/johan/
--
mvg., Brabo

Dennis Kaarsemaker

ongelezen,
27 jun. 2002 14:40:3127-06-2002
aan
Familie Blanquart schreef:

Shit :(
Dat komt zo even koud op je dak vallen...
Ik kan helaas niets meer bieden dan mijn oprechte deelneming.
Gecondoleerd, en sterkte aan alle nabestaanden!
--
Dennis K.
~.. It is impossible to make anything foolproof,

Stefan Devroey

ongelezen,
27 jun. 2002 14:41:1027-06-2002
aan

"Familie Blanquart" <fam...@blanquart.net> wrote in message

Het management en directie van Skynet wensen onze deelneming te betuigen met
de familie. We hebben regelmatig interessante gedachtenuitwisselingen gehad
met Johan en zijn heengaan is zeker een verlies voor de internetgemeenschap.

Stefan Devroey
Customer Care Director Skynet

Dennis Kaarsemaker

ongelezen,
27 jun. 2002 14:45:2827-06-2002
aan
Brabo schreef:

Het is helaas zo ver hier vandaan en net een dag voor m'n tentamens,
anders zou ik er zeker heen gaan.

Annia

ongelezen,
27 jun. 2002 14:48:1027-06-2002
aan

"Familie Blanquart" schreef

> [...]
>
> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
>

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Wat een afschuwelijk bericht. Wat een afschuwelijk gebeuren.
Ik hoop dat Johan elders de rust en vrede vind die hij blijkbaar niet in dit
leven vond.

Ik wil de familie en zijn vrienden heel veel sterkte wensen met dit enorme
verlies, met dit verdriet.

Annie

xeno

ongelezen,
27 jun. 2002 15:10:4127-06-2002
aan
>Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Mijn oprechte deelneming.... :-(

Smudge

ongelezen,
27 jun. 2002 15:16:4927-06-2002
aan
Familie Blanquart wrote:
> [...]
>
> De doodsbrief is te vinden op http://www.blanquart.net/
>
> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.

Innige deelneming en sterkte gewenst aan de nabestaanden.

Smudge

Liquid X-tal

ongelezen,
27 jun. 2002 15:19:2027-06-2002

Oprechte deelneming en sterkte

--
Liquid X-tal
ICQ 46553918

www.tsjernobyl.org

janin

ongelezen,
27 jun. 2002 15:22:3327-06-2002
aan

> De doodsbrief is te vinden op http://www.blanquart.net/
>
> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
>

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Vreselijk nieuws !
Ik wens de familie veel sterkte, en verder heb ik daar geen woorden voor !
Janin

Prowler

ongelezen,
27 jun. 2002 15:28:2027-06-2002
aan
Familie Blanquart wrote:
> Johan, hier waarschijnlijk beter gekend als Briachons, werd gisteren
> door de Lierse politie dood aangetroffen in zijn appartement.

Onvoorstelbaar dat hij er niet meer is... Bri, ik hoop dat je de rust
mag vinden... pff, weet niet goed wat te zeggen.....
Nabestaanden, mijn oprechte deelneming....

Patricia (die vaak afsluit met het geven van een knuffel en dat ook nu
doet... Bri een laatste dikke knuffel van mij voor jou!)

O.

ongelezen,
27 jun. 2002 15:34:2227-06-2002
aan

innige deelneming

O.

Pissebed

ongelezen,
27 jun. 2002 16:09:4127-06-2002
aan
Hiervoor wou Familie Blanquart op fam...@blanquart.net op 27-06-2002 17:59
het volgende kwijt aan ons:

> [...]

> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
>

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Shit...
Sorry...
Ik moet zeggen... Mijn deelneming.

Sterkte voor jullie, nabestaanden...

Groetezonderwoorden, pissebed...

--
Http://users.pandora.be/gijzegem
Http://www.geocities.com/marec666

Darth Vader

ongelezen,
27 jun. 2002 16:08:1227-06-2002
aan
Long time ago, in a galaxy far far away, "Familie Blanquart"
<fam...@blanquart.net> wrote this words:

> [...]
>voldoende
>was om voor te leven - de hoop op een aangenamer bestaan was weg, en hij

Gerard Reijman

Teal'c

ongelezen,
27 jun. 2002 16:35:2827-06-2002
> [...]

>Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
>

>Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Oprechte deelneming en sterkte gewenst aan de familie.

En bedankt voor de mededeling op usenet;
Teal'c

Rudi S.

ongelezen,
27 jun. 2002 16:50:0027-06-2002
aan

"Teal'c" <Teal'c...@SG.1.invalid> schreef in bericht

Ook daar is de usenetgemeenschap groot in, we discuteren, en gaan er soms even
hard tegenaan, en toch voel je nu dat er een band is en was, ik, en ik denk
wij allemaal, zijn toch iets kwijt.

Nogmaals aan al die nu verdriet hebben, sterkte en dat je troost kan vinden.

--
Vriendelijke groeten van Andro
Toerisme Waaslandse dorpen
http://home.planetinternet.be/~andromed/

brambi

ongelezen,
27 jun. 2002 17:04:4127-06-2002
aan
Familie Blanquart wrote:

> [...]
>
> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
>

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Hier ken ik geen smileys voor..

Veel sterkte,
Bram Vandoren <aka brambi>

Aenesidemos

ongelezen,
27 jun. 2002 17:13:0627-06-2002

> Johan, hier waarschijnlijk beter gekend als Briachons, werd gisteren
door de
> Lierse politie dood aangetroffen in zijn appartement.

8< -knip- >8

> De doodsbrief is te vinden op http://www.blanquart.net/
>
> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
>
> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

<Mailed and posted>

Dit was jammer genoeg te vrezen en te verwachten maar toch is dit
vertrek nog totaal onverwacht.
Ik bied de familie hierbij mijn innige deelneming aan.

Wetend dat het verlies van een familielid altijd pijnlijk is en troost
maar moeilijk te schenken is, heb ik mijn laatste woorden en
tegelijkertijd een eerbetoon aan de vriend en mens achter Briachons op
dat medium gezet waar hij zich ondanks alles "thuis" voelde.

http://users.pandora.be/aenesidemos/afscheid.html

Ik zal in ieder geval aanwezig zijn op de uitvaartplechtigheid.
--
Æveßiðeµoß

Robert Spanjaard

ongelezen,
27 jun. 2002 17:13:3427-06-2002
aan
On Thu, 27 Jun 2002 15:59:32 GMT, "Familie Blanquart"
<fam...@blanquart.net> hit some random keys and coincidentally created the
following:

> [...]

>Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
>

>Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Ik ga nu niet net doen alsof ik hem zo goed kende, want dat is helaas niet
zo. In de korte periode waarin ik hem heb meegemaakt (nl.test), kwam hij wel
over als iemand die ik graag beter zou leren kennen.

"de hoop op een aangenamer bestaan was weg"

Ik _wist_ dat er iets met hem aan de hand was, maar ik had iets tijdelijks
verwacht. Kan iemand vertellen wat het precies was?

Als eerbetoon zal ik t/m eind juli mijn sig aanpassen, en dezelfde hanteren
als BiTBuLL - namelijk Bri's laatste woorden op Usenet.

Een groot verlies voor familie en nabestaanden.
Een groot verlies voor ons.
Een groot verlies voor internet.

--

Esther

ongelezen,
27 jun. 2002 17:33:5827-06-2002
> [...]

> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
>

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Even geen woorden............

:-(

Familie en naasten, heel erg veel sterkte gewenst en gecondoleerd

--
Esther <even geen zin meer om te testen>

http://www.geocities.com/estherb2000
http://asl.to/esther

marob

ongelezen,
27 jun. 2002 17:32:3827-06-2002
aan

"Familie Blanquart" ...

> [...]
>
> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
>

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Vaak is "catch up" makkelijk, maar nu wilde ik even dat hij niet bestond.
Lees nu net dit verschikkelijke nieuws.
Veel sterkte toegewenst in deze toch wel moeilijke tijd. De tijd staat stil

Marob

lexmaniac

ongelezen,
27 jun. 2002 17:53:5227-06-2002
aan
Familie Blanquart <fam...@blanquart.net> schreef:

> Johan, hier waarschijnlijk beter gekend als Briachons, werd gisteren
> door de Lierse politie dood aangetroffen in zijn appartement.

(...)>

> Usenet, en zeker deze groepen, speelden een belangrijke rol in zijn
> leven -- getuige daarvan zijn gedrevenheid en de vele posts die hij
> in de laatste paar
> jaar deed.

(...)>

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Gebed aan God

Laat in mijn leven van hem over, Heer,
wat niet geheel aan U is toegevallen:
Er gaan nog Witte Vogels heen en weer,
die in mijn bloed hun nesten bleven bouwen.

En zwarte vlinders komen telkens meer
uit de coconnen van verzonken dalen
de bloemen vinden, die zich openvouwen
onder de stergewelven van weleer.

Naar Gerrit Achterberg
uit de bundel "Thebe" (1941)

met mijn diepe medeleven
en mijn oprechte excuses dat ik woensdag niet kan aanwezig zijn, wegens een
reeds eerder vastgelegd verblijf in het buitenland.

--
Lex
:"-(

hazewizard

ongelezen,
27 jun. 2002 18:01:0327-06-2002
> [...]

de
> Lierse politie dood aangetroffen in zijn appartement.

Zo als de wind waait, waaide de tijd voorbij.
Doch het weer sloeg om.
Vechtend tegen de storm,
zo onverwachts kwam de strijd.
Door de vleugels van de storm, ben je heen gevlogen.
De sfeer van verdriet, hangt als een mist om ons heen.
Nog nooit eerder liet iemand zo'n leegte achter
Zo wazig is de werkelijkheid,
dat we het niet beseffen kunnen.
Voor de achterblijvers gaat het leven door,
spijtig moeten we zonder jou verder gaan.

Innige deelneming
HazeWizard

Rudi S.

ongelezen,
27 jun. 2002 18:03:5727-06-2002
aan

"Robert Spanjaard" <rev...@ln.ollehcAT4draajnaps.r> schreef in bericht

Een goed idee, en ik wil daaraan meedoen, wat vinden jullie ervan?

Mendel Mobach

ongelezen,
27 jun. 2002 18:07:3127-06-2002
aan
Familie Blanquart <fam...@blanquart.net> schreef in nl.test:

> [...]
>
> De doodsbrief is te vinden op http://www.blanquart.net/
>
> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.

Zonde voor deze wereld.
--
Waarom?

Berwt

ongelezen,
27 jun. 2002 18:09:1927-06-2002
> [...]

> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
>

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Ik vond hem altijd zo ontstellend scherp in zijn woorden, in de goede betekenis
van het woord: Vaardig, deskundig en scherp omschreven. In een kletsgroep ken je
iemand niet goed. Hij heeft geen gezicht. Je wisselt informatie uit, maar
communiceert niet, er is immers geen tweeweg. Ik zal hem hier missen met zijn
messcherpe pen en rake opmerkingsvermogen. Welk een triest leed in zijn hoofd,
welk een eenzaam alvorens tot deze daad te komen. Heeft iemand een noodkreet
gehoord, die hij pas achteraf begrepen heeft? Hoe vergaat het zijn lief?

Berwt

27 jun. 2002 18:07:2627-06-2002
aan
"Familie Blanquart" <fam...@blanquart.net> wrote..

> Johan, hier waarschijnlijk beter gekend als Briachons, werd gisteren door de
> Lierse politie dood aangetroffen in zijn appartement.

[..]

Mijn oprechte condoleances aan familie, vrienden en bekenden.

Ik hoop dat je vond wat je zocht, rust zacht Bri..

mailto:ha...@usenet.fastmail.fm

Herman

ongelezen,
27 jun. 2002 18:10:0827-06-2002
> [...]

> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Te laat heb ik begrepen, je stond
nog aan het begin maar zag niet meer,
de zin van het leven in jouw wereld vol problemen

Je levenskaars bleef branden, je hart versteende en verzandde
tot je niet meer kon leven onder de zon brandend in je hart

Zodat je zelfbewust ongehoord, ter einde raad, je laatste woord
voegde bij de daad om eindelijk verlost te worden, gehoord, pleegde je
zelfmoord

Verdrietig - boos ben ik, zo machteloos dat ik, pas nů, té laat, heb
begrepen hoe je gestreden
onnoemlijk geleden, wanhopig gebeden hebt om raad.

Bri, ik zal je missen.
Mijn oprechte deelneming aan de nabestaanden.

Herman (Legion)

BiTBuLL

ongelezen,
27 jun. 2002 18:24:1627-06-2002
aan
> 28-06-2002 00:09 - Berwt :

> Heeft iemand een noodkreet
> gehoord, die hij pas achteraf begrepen heeft

We hebben die mogelijk gezien, maar niet voor wat het was ...

Lees hieronder wat vermoedelijk Bri's "Last Post" is geweest.

--
In Memoriam

Philip Paeps

ongelezen,
27 jun. 2002 18:44:1627-06-2002
aan
In be.misc Familie Blanquart <fam...@blanquart.net> wrote:
> Johan, hier waarschijnlijk beter gekend als Briachons, werd gisteren door de
> Lierse politie dood aangetroffen in zijn appartement.

[...]

Ik vernam dit trieste nieuws gisteravond, op een redelijk 'aparte' manier, en
het heeft even geduurd voor het volledig tot me doordrong. En ik ben er nog
steeds een beetje van 'van mijn melk'.

Briachons: we hebben serieuze meningsverschillen gehad, maar uiteindelijk zijn
we toch steeds tot een compromis kunnen komen. Ik heb je steeds bewonderd
voor je ideologie, en heb veel respect voor wat je wist, en wat je deed.

Johan: Jammer dat je niet langer in ons midden kon blijven, onze vriendschap -
zo heb ik het ondanks alles steeds beshouwd - was slechts van korte duur, maar
zal een blijvende indruk hebben op mijn verdere bestaan.

Het ga je goed, Johan/Briachons.

- Philip [die ook op de uitvaartplechtigheid zal aanwezig zijn]

--
Philip Paeps phi...@paeps.cx

The boss who attempts to impress employees with his
knowledge of intricate details has lost sight of his
final objective.

Guido Clauw

ongelezen,
27 jun. 2002 18:42:4527-06-2002
> [...]

leven --
> getuige daarvan zijn gedrevenheid en de vele posts die hij in de laatste

Soms vraag ik me af waarom alles op het internet bijgehouden wordt ?
Om onszelf te pijnigen na zoiets ?
Of om er ons aan te herinneren soms wat minder cynisch te zijn.....

**** Een van de vorige dagen schreef ik nog als reactie op jouw antwoord :
**** (gc , ben ik....)****

> Als ik een week lang geen Klez of varianten meer krijg, wil ik mijn
> houding matigen. (momenteel zit ik nog steeds op 1 per dag)
>

> --
> Briachons

JA , Sorry he dat we jou vergeten waren om er eentje te sturen .... ;)
Gc

Nick

ongelezen,
27 jun. 2002 18:46:2027-06-2002
aan
Familie Blanquart wou het volgende kwijt:

<knip> (Briachons indachtig)

Mijn welgemeende deelneming aan de familie en vrienden van Briachons! Het
kwam aan als een regelrechte schok voor mij... We zullen hem en zijn
talloze bijdragen hier in de nieuwsgroepen missen, hij was als niemand
anders begaan met de NG's en met de nieuwelingen en habituées die hier
rondhangen... 't Is raar, ik ken hem enkel van deze nieuwsgroepen onder de
naam Briachons, heb hem nooit ontmoet in "real life" zoals sommige anderen
dat wel hebben, maar toch doet het me iets, zat hier met tranen in de
ogen...

Bri, het ga je goed!

And if I go, while you're still here...
Know that I live on,
vibrating to a different measure
behind a thin veil you cannot see through.

You will not see me,
so you must have faith.

I will wait for the time when
we can soar together again,
both aware of each other.

Until then, live your life to its fullest
and when you need me,
just whisper my name in your heart,
...I will be there.

[Emily Dickinson]

--
Greetz,
Nick

In Memoriam: Briachons [23/10/'73 - 26/06/2002]
We'll miss you all!

Robby VS

ongelezen,
27 jun. 2002 18:52:0927-06-2002
> [...]
>
> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Brrr .. even een koude rilling over mijn rug ...

Mijn innige deelneming aan de familie en aan Bri ... rust zacht.

Robby Van Sande
PUB-medewerker

Bodhi

ongelezen,
27 jun. 2002 18:58:1927-06-2002
aan
Op Thu, 27 Jun 2002 15:59:32 GMT schreef "Familie Blanquart"
<fam...@blanquart.net>..

> [...]

> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

U, de familie en vrienden van Briachons, mijn oprechte deelneming.

Bodhi

--
Buddha - "He is able who thinks he is able."

PauL

ongelezen,
27 jun. 2002 19:13:2127-06-2002
> [...]

> in de laatste paar
> jaar deed.

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

M'n innige deelneming.

PauL (de verslagenheid is groot)

Tom Laermans

ongelezen,
27 jun. 2002 19:17:5827-06-2002
aan
In article <EDGS8.502$ix....@afrodite.telenet-ops.be>,
fam...@blanquart.net says...

> [...]
> voldoende
> was om voor te leven - de hoop op een aangenamer bestaan was weg, en hij

Auch :-( That hurts :/

Innige deelneming...

--
-Tom [http://www.powersource.cx]

Pieter Dries

ongelezen,
27 jun. 2002 19:26:5127-06-2002
> [...]

> voldoende
> was om voor te leven - de hoop op een aangenamer bestaan was weg, en hij

ik heb een steen verlegd
in een rivier op aarde
het water gaat er anders dan voorheen
de stroom van een rivier hou je niet tegen
het water vindt er altijd een weg omheen
misschien eens gevuld door sneeuw en regen
neemt de rivier mijn kiezel met zich mee
om hem dan glad en rond gesleten
te laten rusten in de luwte van de zee

ik heb een steen verlegd
in een rivier op aarde
nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten
ik leverde 't bewijs van mijn bestaan
omdat door het verleggen van die ene steen
de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan

<Bram Vermeulen>

Bri

Jij hebt veel stenen verlegd, misschien waren het zelfs bergen
Uiteindelijk en véél te vroeg nam de rivier je mee naar de zee
Hopelijk kan je er rust vinden en gelukkig zijn
Maar wees gerust, de stroom zal nooit meer dezelfde zijn...

Mijn oprechte medeleven aan de familie, vrienden en kenissen van Bri, ik
kende hem niet persoonlijk, maar ook ik sterk geėmotineerd door deze
tragische gebeurtenis.

Take Care!
Pieter

MacE

ongelezen,
27 jun. 2002 19:30:1927-06-2002

Oprechte deelneming aan de familie.

--
MacE

Erik Baas

ongelezen,
27 jun. 2002 19:31:0627-06-2002
aan
Robert Spanjaard wrote:

> Als eerbetoon zal ik t/m eind juli mijn sig aanpassen, en dezelfde hanteren
> als BiTBuLL - namelijk Bri's laatste woorden op Usenet.

Mijn eerste gedachte was: wat een goed idee, dat doe ik ook. Tot ik me
bedacht dat ik de komende tijd wel eens erg weinig te zeggen kon
hebben... :-(

> "Als ik straks van het net val, zou je mij herinneren?
> Of zou je niet eens merken dat ik ontnet ben?
> [...]

achaos

ongelezen,
27 jun. 2002 20:18:4627-06-2002
> [...]

> Bedankt voor de vriendschap die zovelen van jullie hem boden.
>

> Bart, Koen, Brigitte, Georges en Lieve Blanquart

Joris Verbruggen

JPV

ongelezen,
27 jun. 2002 20:35:2927-06-2002
<fam...@blanquart.net> wrote:

>Johan, hier waarschijnlijk beter gekend als Briachons, werd gisteren door de
>Lierse politie dood aangetroffen in zijn appartement.

neem deze tekst ook niet te letterlijk, maar dit geeft hem ongeveer
weer:

Eels - Beautiful Freak

You're such a beautiful freak
I wish there were more just like you
You're not like
all of the others

But that is why I love you
Beautiful freak
Beautiful freak
That is why I love you
Beautiful freak
Beautiful freak

Some people say
you have a problem
But that problem
lies only with them
Just 'cause you are not like
the others

That is why I love you
Beautiful freak
Beautiful freak
That is why I love you
Beautiful freak
Beautiful freak

Too good for this world
But I hope you will stay
And I'll be there to see
that you don't fade away

You're such a beautiful freak
I bet you are flying inside
Duck down and then go for cover

You know that I
I love you
Beautiful freak
beautiful freak
Beautiful freak
beautiful freak
Beautiful freak
beautiful freak

Stefaan

ongelezen,
27 jun. 2002 21:52:3327-06-2002
> [...]

leven --
> getuige daarvan zijn gedrevenheid en de vele posts die hij in de laatste

Ik wil de familie Blanquart bedanken dat ze aan ons, usenet, gedacht heeft.

Van de meeste mensen die we hier tegenkomen, en die soms vrienden worden,
kennen we het gezicht niet. We weten niet wat hun echte leven is, alleen de
naam die ze voor zichzelf gekozen hebben en de woorden en bedenkingen uit
hun klavier.

Johan was scherp en intelligent. Hij was er ook altijd om iemand te helpen
die hem dat vroeg. Hij had altijd respect in een draad, ook als hij het niet
eens was.

Daarom is het een enorme schok om nu plots - voor het eerst en voor het
laatst - zijn gezicht te zien.

Maar de vraag die hij ons zelf gesteld heeft
http://users.pandora.be/briachons/ is alvast beantwoord.

Hij heeft ons geleerd, denk ik, dat er mensen achter die klavieren zitten.

Stefaan