Elon Musk: Vax gaf mijn gezin "grote bijwerkingen" en "ernstige myocarditis"

Eli Kesef

Bs"d

Elon Musk maakt schoon, zegt dat covid-prikken hem en zijn gezin "grote bijwerkingen" en "een ernstig geval van myocarditis" hebben bezorgd

Originele engelse artikel: https://www.naturalnews.com/2023-01-25-elon-musk-covid-jabs-major-side-effects.html

Nederlandse vertaling: https://www-naturalnews-com.translate.goog/2023-01-25-elon-musk-covid-jabs-major-side-effects.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=wapp

Een vroege voorstander van covid "vaccins", miljardair elektrische voertuig (EV) goeroe Elon Musk, nu de eigenaar van Twitter, heeft toegegeven dat hij en zijn gezin ernstige gezondheidseffecten hebben geleden als gevolg van de injectie.

Met twee krachtige tweets bracht Musk een gesprek op gang over de schoten, onder meer van Scott Adams van @ScottAdamsSays, een ander account dat de injecties al vroeg sterk promootte en zelfs anderen aanviel omdat ze ertegen waren.

"Ik had grote bijwerkingen van mijn tweede booster-injectie", schreef Musk in zijn eerste tweet. “Ik voelde me dagenlang alsof ik doodging. Hopelijk geen blijvende schade, maar ik weet het niet.”

"En mijn neef, die jong is en in uitstekende gezondheid verkeert, had een ernstig geval van myocarditis", voegde Musk eraan toe. "Moest naar het ziekenhuis." (Gerelateerd: begin 2020 kondigde Musk aan dat hij en zijn familie niet zouden worden “gevaccineerd” voor covid, dus wat veranderde van gedachten – of waarom veranderde zijn verhaal plotseling?)

Adams heeft een bericht van Rasmussen Reports geretweet met informatie over de prevalentie van bijwerkingen na injectie. Deze gegevens laten zien dat belangrijke bijwerkingen van de injecties niet "zeldzaam" zijn, zoals de Amerikaanse Centers for Disease Control and Prevention (CDC) beweren, maar eigenlijk vrij gewoon zijn.

“Vraag: 68% van de 260 miljoen volwassenen (177 miljoen) geeft aan dat ze de COVID-19 VAX hebben gekregen en 7% van hen meldde ernstige bijwerkingen”, gaf Rasmussen aan. “Dat vertaalt zich (177 x .07) in ca. 12 miljoen mensen.”

"De CDC zegt dat belangrijke bijwerkingen 'zeldzaam' zijn. Hoeveel mensen schat CDC had grote bijwerkingen?”
Brighteon TV

Hierop stelde Adams de simpele vraag:

“Hoe interpreteren we dit?”
Twitter barst los met verzet tegen covid-shots na Musk-tweets

Veel mensen reageerden op de tweets van Musk, sommigen deelden hun eigen anekdotes over hoe covid-injecties hen of familieleden van vrienden schade toebrachten. Een van hen, die beweert een achtergrond te hebben in de moleculaire biologie, zegt dat de technologie vanaf het begin "me verdacht maakte".

"Ik ben nog steeds geïntrigeerd door hoeveel intelligente mensen zijn misleid om deze te nemen", schreef deze persoon. “Zoveel mensen waarvan ik dacht dat ze er gemakkelijk doorheen zouden kijken, vielen ervoor, maar hoe? Ik sta nog steeds perplex.”

Een ander luisterde terug naar de tijd dat Anthony Fauci waarschuwde voor het introduceren van een aids-vaccin tijdens de toenmalige epidemie van het virus, omdat het injecteren van mensen voor een virus tijdens een epidemie betekent dat “de hel zou losbreken”, vooral in de jaren daarna. Dus waarom steunde Fauci plotseling injecties voor covid tijdens een pandemie?

"Wat de verwonding nog erger maakt, is hoe de meeste mensen die gewond zijn geraakt door een vaccin worden behandeld door artsen die bijwerkingen die het vaccin veroorzaken afwijzen omdat ze de boot niet willen laten schommelen met de grote farmaceutische bedrijven", zei een andere persoon. “Toen ik mijn eerste kreeg, voelde het vreselijk. Nooit meer."

Dr. Peter McCullough stemde ook toe en legde Musk uit dat wat hij beschreef een fenomeen is dat bekend staat als "reactogeniciteit", dat hij beschreef als "80x van shot 1 tot shot 2".

"Het gaat nog verder omhoog bij shot 3," voegde McCullough eraan toe. “CDC V-safe-gegevens laten zien dat 7-8% van de Amerikanen zo ziek wordt dat ze naar het ziekenhuis moeten. De tijd is aan uw kant voor het oplossen van uw bezorgdheid, op voorwaarde dat er geen injecties meer zijn.

Het lijkt erop dat de kat uit de zak is met betrekking tot deze schoten, en het is niet langer taboe om er openlijk over te praten en wat ze doen met het lichaam van mensen. Helaas voor de honderden miljoenen mensen die al zijn geïnjecteerd, is het te laat om iets aan die slechte beslissing te doen, behalve hopen en bidden voor het best mogelijke resultaat.

Het laatste nieuws over gevaarlijke en ineffectieve covid-shots is te vinden op ChemicalViolence.com .

https://tinyurl.com/F-er-right

PauL

Op Wed, 25 Jan 2023 20:53:21 -0800 (PST) schreef Eli Kesef:

> "Ik had grote bijwerkingen van mijn tweede booster-injectie",
> schreef Musk in zijn eerste tweet.

Eerder noemde hij de angst voor het virus 'dom' en beweerde hij ten
onrechte dat kinderen 'in wezen immuun' waren.
Op het hoogtepunt van de pandemie zei Musk ook dat de landelijke lockdown
een 'de facto huisarrest' was.
Sindsdien benadrukt hij dat hij vaccins wel degelijk steunt omdat de
'wetenschap ondubbelzinnig is'.
Hij verwierf en hielp ook bij het leveren van ongeveer 1.000
beademingsapparaten aan een ziekenhuis in Californiė in april 2020.

De CDC zei dat het 'de Covid-19-vaccinatie blijft aanbevelen voor iedereen
van 6 maanden en ouder'.
"Het Raadgevend Comité voor Immunisatiepraktijken (ACIP) en CDC hebben
vastgesteld dat de voordelen (zoals preventie van COVID-19-gevallen en de
ernstige gevolgen ervan) opwegen tegen de risico's van myocarditis en
pericarditis na ontvangst van mRNA COVID-19-vaccins,"

https://www.dailymail.co.uk/news/article-11666841/Elon-Musk-claims-major-effects-Covid-booster-shot.html

We onthouden van Musk dat wetenschap ondubbelzinnig is!