Re: Nederlanders besparen fors op gas: ?Maar energiebelasting houdt prijs hoog?

Kees van den Doel

Feb 4, 2024, 2:18:50 PMFeb 4
In article <4cmvri1lgirlr2o80...@4ax.com>, r...@rudhar.com says...

> Verder ben ik voor een realistische analyse van reële problemen.

Een verwerpelijk standpunt, waar ik mij ruim schoots van distansjeer! De
wereld heeft onrealistische analieses van imaginaire problemen
nodig. Zoals het omzetten van het bewijs van de stelling van Fermat in
een methode om te voorkomen dat mensen tandpasta op hun zonnebrillen
smeren en aldus in verkeersgevaarlijke situaties terecht komen.

> Zonder struisvogelmentaliteit.

Toch kan 11n struis vogel ei een gezin van 5 ruimschoots ontbijten, daar
kan een kip niet tegenop! Gooi daarom de struisvogel niet weg met je
baby.

> En van daaruit zoeken naar haalbare oplossingen, en die krachtdadig
> doorzetten, onder andere door aanpassing van het kiessysteem.

Ha ha, ja dat stomme kiezers vee! Dat stemmen is alleen maar een soort
fentanyl om ze rustig te houden terwijl de multinationals, ihb de wapen
industrie, de touwtjes aantrekt.

Misschien ipv die zinloze verkiezingen gewoon wat "schaap" pillen in
water oplossen en aan het leiding water toevoegen. Dat houdt het
gepeupel in het gereel.