Oekraine liegt en slacht mensen af in de gebieden, minder dan 2% vd door Rusland bezette gebieden, die door Oekraine zijn heroverd!

6 visualizzazioni
Passa al primo messaggio da leggere

Bert(AWRvB)

da leggere,
14 set 2022, 16:44:1514/09/22
Oekraine liegt en slacht mensen af in de gebieden, minder dan 2% vd door
Rusland bezette gebieden, die door Oekraine zijn heroverd!

Verder is het zo dat Oekraine claimt gebieden te hebben veroverd en bij
navraag bij Donetsk + Luhansk blijkt dat die van niets weten en
journalisten zien daar ook niets.

Verder is de luchtmacht van Rusland bezig om vanuit de lucht groepen
soldaten / stellingen / voertuigen / enz van Oekraine uit te schakelen.

Legers van Donetsk + Luhansk verdrijven ook leger van Oekraine!

https://twitter.com/ILRUSSO1/status/1570096644481327105

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

PauL

da leggere,
15 set 2022, 01:29:5815/09/22
Op Wed, 14 Sep 2022 22:44:12 +0200 schreef Bert(AWRvB) volgend nepnieuws:

> [...]
> Verder is het zo dat Oekraine claimt gebieden te hebben veroverd en bij
> navraag bij Donetsk + Luhansk blijkt dat die van niets weten en

Ondertussen schijnt Rusland de grootste leverancier van wapens
naar Oekraine geworden te zijn. Door Russen die op de vlucht
zijn geslagen en massaal hun wapentuig moesten achterlaten.

> Verder is de luchtmacht van Rusland bezig om vanuit de lucht groepen
> soldaten / stellingen / voertuigen / enz van Oekraine uit te schakelen.

Veel verder dan opstijgen is deze straaljager niet geraakt:

https://www.nu.nl/295300/video/russische-straaljager-stort-neer-en-veroorzaakt-vuurbal-op-de-krim.html

Omnibus

da leggere,
15 set 2022, 05:39:2015/09/22
Op 15/09/2022 om 07:29 schreef PauL:
Hier moet je je afvragen of de piloot zijn vliegbrevet bij een bordje
borsjt heeft gekregen.

--
Busje komt zo, busje komt zo

Cees Camphuis

da leggere,
15 set 2022, 07:55:1315/09/22
Op 15-9-2022 om 11:39 schreef Omnibus:
Nou, ik denk dat achterstallig onderhoud het punt is. Russische piloten
zijn normaal goed getraind.
Voor een squadron van 16 F 16's zijn zo'n 20 piloten nodig.
Daarnaast 400 man onderhoudspersoneel en veel reserveonderdelen.
Ik vermoed dat het bij die twee laatste zaken vreselijk fout is gegaan
door de vele acties die de vliegtuigen de laatste tijd hebben moeten
uitvoeren.

nostradamus

da leggere,
16 set 2022, 05:28:4516/09/22

"PauL" <mi...@is.invalid> schreef in bericht
nog meer propaganda?

Cees Camphuis

da leggere,
16 set 2022, 08:52:2716/09/22
Op 16-9-2022 om 11:28 schreef nostradamus:
Propaganda?
Je bedoelt dat de Russen expres straaljagers laten neerstorten?
Wat is daar dan het nut van, nostradamus?

0 nuovi messaggi