Soldaten van Ukraine die genoeg hadden van het rascisme en de moordpartijen in Ukraine en nu Rus zijn! De AZOV moordpartijen in Mariupol!

Bert(AWRvB)

Feb 13, 2024, 10:47:45 AMFeb 13
Soldaten van Ukraine die genoeg hadden van het rascisme en de
moordpartijen in Ukraine en nu Rus zijn! De AZOV moordpartijen in Mariupol!

[Afspeelduur 00:37:57]

Bold Ukrainian Soldiers Defect To Russia, Joining The Frontline Battle
Against Ukraine!

https://www.youtube.com/watch?v=bGBc6Pza3G8

*************************************

Dit onderstaande komt van mij zelf!

EU + NATO landen, de NAZIS [Elite], zijn bezig om een deur te openen
waardoor ze net zoals in de Hitlertijd mensen die hen onwaardig zijn met
smoesjes kunnen uitmoorden. Een voorbeeld is de hoge prijs van het gas.
Vervolgens wordt het voedsel duurder en dan zullen vooral de arme mensen
sterven als ratten waarbij de politici en media in EU + NATO landen zwijgen.

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Kees van den Doel

Feb 13, 2024, 1:32:57 PMFeb 13
In article <nnd$3e4d40f5$2a178852@206f0e06af9f7e74>, reije...@newsxs.nl says...

> Dit onderstaande komt van mij zelf!

Daar ga ik even voor zitten met een verse pot paddestoelen thee!

> [...]
> sterven als ratten waarbij de politici en media in EU + NATO landen zwijgen.

Als dat het hondenpoep probleem oplost stem ik VOOR!

Kees van den Doel

Feb 13, 2024, 2:34:36 PMFeb 13
In article <uqgckn$26mvo$4...@dont-email.me>, kwak...@kulketlekkel.nl says...

> Daar ga ik even voor zitten met een verse pot paddestoelen thee!

> Als dat het hondenpoep probleem oplost stem ik VOOR!

< ChatGPT, Vertaal die zin in oud Nederlandsch voor den oude R. H., die
< het moderne Nederlandsch niet bij kan houden.

<< In de 14e eeuw werd het Middelnederlands gebruikt, en hier is een
<< mogelijke vertaling van de zin: "Wanneer dit het
<< hondenexcrementprobleem oplost, stemme ik VOOR!"

Qlobdt dad, R. H.?