USA HelsinkiCommission over de oorlog Oekraine - Rusland! Er klopt niets van!

Bert(AWRvB)

USA HelsinkiCommission over de oorlog Oekraine - Rusland! Er klopt niets
van!

Omdat de politiek en media in het Westen liegen over wat er in Oekraine
en omstreken gebeurt probeer ik zoveel mogelijk informatie van beide
kanten te bekijken.

De USA Helsinki Commission hield een hoorzitting en die heb ik bekeken.

Het is een grote leugenbende!

Taira Paievska, een vrouw ontwerpster en atleet van Oekraine die als
vrijwilliger op een ambulance eerste hulp verleende in Oekraine toen de
oorlog tussen Oekraine en Rusland begon, die vertelt over martelingen en
die gebeuren al jaren met mensen die niets van het regime van Oekraine
moeten hebben. Verder is ze knap zenuwachtig alsof ze gedwongen wordt
door de USA om te zeggen wat de USA heeft bedacht om Rusland met modder
te kunnen bekogelen!

Die commissieleden komen al jaren in Oekraine en hebben niet zo'n beste
reputatie voor wat betreft mensenrechten.

My "Hell" in Russian Captivity
https://www.youtube.com/watch?v=7MbGOFOTt-E

HelsinkiCommission

Taira Paievska on Russia’s War in Ukraine.

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Cees Camphuis

Op 17-9-2022 om 03:59 schreef Bert(AWRvB):
> [...]
> beide kanten te bekijken.
>

>     De USA Helsinki Commission hield een hoorzitting en die heb ik

Flikker toch op met je achterlijke gezwam, smerige fascist!

Bert(AWRvB)

Op 17-9-2022 om 08:07 schreef Cees Camphuis:
https://twitter.com/subindennis/status/1497818386705059840

PauL

Op Sat, 17 Sep 2022 03:59:02 +0200 schreef Bert(AWRvB):

> Het is een grote leugenbende!

Flashback:

https://www.nporadio1.nl/nieuws/geschiedenis/60190329-f6ee-47e9-a6f3-08ef2526a35b/hoe-serieus-is-de-russische-dreiging-van-een-invasie-in-oekraine

Het Westen was hysterisch en UFO-Bert zit nog altijd
in de ontkenningsfase...

Omnibus

Op 17/09/2022 om 08:07 schreef Cees Camphuis:
Het is een achterlijke gek. Dat is erger, want daar kan hij zelf niks
aan doen. Behalve zijn smoel houden, dat dan weer wel natuurlijk.

--
Busje komt zo, busje komt zo