USA en Canada: Bigfoots hebben vele duizenden woningen in andere dimensies!

Bert(AWRvB)

Jan 24, 2024, 7:24:04 PMJan 24
USA en Canada: Bigfoots hebben vele duizenden woningen in andere dimensies!

Sommige vliegende schotels, die niet groter zijn dan 5 - 15 meter
breed, hebben op de een of andere manier enorme ruimtes.

Bigfoots, die vaak verschijnen en verdwijnen via vliegende schotels
hebben woningen in de USA en Canada die zich in andere dimensies
bevinden. De openingen zijn voor mensen niet zichtbaar.

Het gebeurt steeds vaker dat in bepaalde delen in de USA overheden,
politie en boswachters openlijk over de aanwezigheid van Bigfoots en
andere levensvormen spreken. In de lucht leven ook levensvormen die
steeds vaker gefilmd worden.

Dit is een lijstje van bronnen:

https://www.youtube.com/@SmallTownMonsters
https://www.youtube.com/@PineBoxTales
https://www.youtube.com/@BuckeyeBigfoot
https://www.youtube.com/@BIGFOOTCASEFILES
https://www.youtube.com/@cryptidscanada6884
https://www.youtube.com/@RMSObigfoot
https://www.youtube.com/@THEBIGFOOTPROJECT
https://www.youtube.com/@TheOtherSideNDEYT
https://www.youtube.com/@Sstories_Su
https://www.youtube.com/@InspiredChannel
https://www.youtube.com/@bigfootlake
https://www.youtube.com/@snowwhitebigfoot
https://www.youtube.com/@discoveringbigfoot
https://www.youtube.com/@SasquatchOntario
https://www.youtube.com/@WILLSTARMYSTERIES
https://www.youtube.com/@proguide66
https://www.youtube.com/@erwinsaunders
https://www.youtube.com/@NeomaFinn
https://www.youtube.com/@britishcolumbiabigfoot8488
https://www.youtube.com/@AfterlifeExperiences
https://www.youtube.com/@DixieCryptid
https://www.youtube.com/@ukquesttv
https://www.youtube.com/@MountainBeastEntertainment
https://www.youtube.com/@ErichvonDanikenOfficial
https://www.youtube.com/@RobFreemanUFOWorldExplorer
https://www.youtube.com/@NonHumanEntities
https://www.youtube.com/@impossiblevisits

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Cees Camphuis

Jan 25, 2024, 1:16:24 AMJan 25
Op 25-1-2024 om 01:23 schreef Bert(AWRvB):
> USA en Canada: Bigfoots hebben vele duizenden woningen in andere dimensies!

Dat zie je wel meer bij linx.

Den Ouden

Jan 25, 2024, 1:21:29 AMJan 25
Op 25-1-2024 om 07:16 schreef Cees Camphuis:

> Dat zie je wel meer bij linx.

<Q>

Bert leeft in de eerste fase van dementie. :-)

Den Oude

Frank Zippo

Jan 25, 2024, 9:22:42 AMJan 25
Padvinder Kramphuis <CeesCa...@ziggo.nl> wrote:

>Dat zie je wel meer bij linx.

Het is net een Pavlov test met die Kramphuis. Houd hem een Bert(AWRvB)
pots voor zijn neus en hij begint "linx!" te blaffen.

De vergelijking gaat natuurlijk niet helemaal op. De meeste honden zijn
wel wat slimmer dan Padvinder Kramphuis.

--
Zippo

Henk

Jan 25, 2024, 11:17:49 AMJan 25
On 1/25/24 07:16, Cees Camphuis wrote:

> Dat zie je wel meer bij linx.

Luchtkastelen bouwen is een specialiteit van Linx !

Stop de omvolking

Kees van den Doel

Jan 28, 2024, 3:11:18 AMJan 28
In article <nnd$7a49d7f4$63c554f8@0f4dfd3cf9aba82a>, reije...@newsxs.nl says...

> USA en Canada: Bigfoots hebben vele duizenden woningen in andere dimensies!
>
> Sommige vliegende schotels, die niet groter zijn dan 5 - 15 meter
> breed, hebben op de een of andere manier enorme ruimtes.

Ik hoop dat dat bij de belasting dienst in ... hoe moet deze zin af?

> Bigfoots, die vaak verschijnen en verdwijnen via vliegende schotels
> hebben woningen in de USA en Canada die zich in andere dimensies
> bevinden. De openingen zijn voor mensen niet zichtbaar.

Een mogelijke oplossong voor het woningnood probleem?

> [...]
> politie en boswachters openlijk over de aanwezigheid van Bigfoots en
> andere levensvormen spreken. In de lucht leven ook levensvormen die

Die heten "voggels" geloof ik. Film voggels.

Kees van den Doel

Jan 28, 2024, 3:14:20 AMJan 28
In article <uou1j9$3od1c$7...@dont-email.me>, Ingrid...@Yahoo.com says...

> Luchtkastelen bouwen is een specialiteit van Linx !

Ben jij een 3de generatie NSB land verrader?

Beken, or else!