Lood houdende benzine heeft vanaf het begin dat het gebruikt werd de atmosfeer verontreinigd waardoor mensen en dieren gek worden!

Bert(AWRvB)

Lood houdende benzine heeft vanaf het begin dat het gebruikt werd de
atmosfeer verontreinigd waardoor mensen en dieren gek worden!

Bewoners van het sterrenstelsel de Pleijaden in het Dal-Universum, die
bekend staan als de Engelen Bijbel NT, waarschuwen dat zij met hun
apparatuur hebben ontdekt dat op Aarde vanaf het begin dat er lood
houdende benzine werd gebruikt dat lood de atmosfeer heeft vervuild en
dat die concentratie van lood schadelijk is voor het leven op Aarde en
dat nu mensen en dieren gek worden.

Bron:
https://www.figu.org/ch/files/downloads/kontaktberichte/figu_kontaktbericht_827.pdf

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Bert(AWRvB)

Op 25-1-2023 om 19:05 schreef joh:

> Aha!
> Waarom hebben ze je niet eerder gewaarschuwd?

Die mensen van de Pleijaden hadden ook contact met een katholieke
priester en met de Zwitserse psychiater Carl Jung.

Carl Gustav Jung
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carl_Gustav_Jung

De ongekruisigde

["Followup-To:" header set to nl.politiek.]
On 2023-01-26, Bert(AWRvB) <reije...@newsxs.nl> wrote:

> Die mensen van de Pleijaden hadden ook contact met een katholieke
> priester en met de Zwitserse psychiater Carl Jung.

Ik ken d'n Carl Gustav nog van vroegeh en hij zou jou te grazen hebben
genomen wegens dit quote minen van zijn gedachtengoed.

Apexo

Dezelde uitvinder heeft ook CFK's uitgevonden die de ozonlaag
aantasten.

Hij is overleden aan loodvergiftiging.

Tetra-ethyllood (TEL) is een stof die in het verleden algemeen
werd gebruikt om het octaangetal van benzine te verhogen, zodat
die klopvaster werd.

De toepassing van tetra-ethyllood als additief aan benzine werd
uitgevonden door de Amerikaan Thomas Midgley in 1921. Het werd op
grote schaal toegepast vanaf 1923, toen de Ethyl Gasoline
Corporation (later Ethyl Corporation) werd opgericht om het
product te maken.

Het lood dat in tetra-ethyllood zit, kwam echter via de uitlaten
van de auto's in het milieu terecht en was verreweg de
belangrijkste bron van lood in het menselijk lichaam. Reeds vanaf
1965 wezen wetenschappers, onder wie vooral Clair Patterson, op
het gevaar van loodadditieven.

Apexo

Cees Camphuis

Op 25-1-2023 om 18:48 schreef Bert(AWRvB):
> Lood houdende benzine heeft vanaf het begin dat het gebruikt werd de
> atmosfeer verontreinigd waardoor mensen en dieren gek worden!

Nou, dan heb jij een flinke portie binnengekregen Bert!

Manok62

Op 2-2-2023 om 17:01 schreef Cees Camphuis:
Hier zitten d'r méér CC 🙄

--
<<<Semper Fi>>>

Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl

Hein deugen macht frei

Op 2-2-2023 om 17:21 schreef Manok62:

> Hier zitten d'r méér CC 🙄

zelfkennis is een mooi iets he manok
--
Het nieuwe fascisme zal zichzelf anti-fascisme noemen.

(Jacques Presser, 1947)

Manok62

Op 2-2-2023 om 17:32 schreef Hein deugen macht frei:

> zelfkennis is een mooi iets he manok

Trek het je niet aan Hein je bent niet de enige...