In massagraf bij stad Izjoem liggen mensen die leger Oekraine weigerde te begraven! Rusland heeft die doden fatsoenlijk begraven!

Bert(AWRvB)

In massagraf bij stad Izjoem liggen mensen die leger Oekraine weigerde
te begraven! Rusland heeft die doden fatsoenlijk begraven!

NOS Nieuws

Vandaag, 01:32
Zelensky: massagraf gevonden bij bevrijde stad Izjoem

https://nos.nl/artikel/2444762-zelensky-massagraf-gevonden-bij-bevrijde-stad-izjoem

Die mensen die in dat massagraf liggen zijn tijdens gevechtshandelingen
om het leven gekomen. Leger Oekraine heeft die doden laten liggen. Leger
Rusland heeft die mensen fatsoenlijk begraven!!!

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Cees Camphuis

Op 16-9-2022 om 20:31 schreef Bert(AWRvB):
> [...]
> om het leven gekomen. Leger Oekraine heeft die doden laten liggen. Leger
> Rusland heeft die mensen fatsoenlijk begraven!!!

Flikker toch op met je achterlijke gezwam, smerige fascist!

Omnibus

Op 16/09/2022 om 20:31 schreef Bert(AWRvB):
> [...]
> om het leven gekomen. Leger Oekraine heeft die doden laten liggen. Leger
> Rusland heeft die mensen fatsoenlijk begraven!!!

Wat ben jij toch een dom stuk vreten.

--
Busje komt zo, busje komt zo

Bert(AWRvB)

https://twitter.com/timand2037/status/1570757089819267079

Bert(AWRvB)

PauL

Op Fri, 16 Sep 2022 20:31:23 +0200 schreef Bert(AWRvB):

> In massagraf bij stad Izjoem liggen mensen die leger Oekraine weigerde
> te begraven! Rusland heeft die doden fatsoenlijk begraven!

Een fatsoenlijk mijnenveld?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/16/massagraf-izjoem/

=> Nadat eerst mijnen op de plek geruimd werden
=> Er zouden ook lichamen aangetroffen zijn met de handen op de rug
gebonden, wat zou kunnen betekenen dat ze geëxecuteerd zijn.

Bert(AWRvB)

> [...]
> om het leven gekomen. Leger Oekraine heeft die doden laten liggen. Leger
> Rusland heeft die mensen fatsoenlijk begraven!!!

Filmpje vd begrafenissen geleid door priester en Oekrainse POWs die de
gevechten overleefden.

https://twitter.com/mazzenilsson/status/1570904785519517698

Bert(AWRvB)

Op 17-9-2022 om 10:55 schreef Bert(AWRvB):

>     Filmpje vd begrafenissen geleid door priester en Oekrainse POWs die
> de gevechten overleefden.
>
>     https://twitter.com/mazzenilsson/status/1570904785519517698

Oekraine heeft als propaganda soldaten van Oekraine in bodybags bij dat
massagraf neergelegd die daarna rustig gingen roken oid. Het is gefilmd.

Cees Camphuis

Op 17-9-2022 om 11:42 schreef Bert(AWRvB):

>     Oekraine heeft als propaganda soldaten van Oekraine in bodybags bij
> dat massagraf neergelegd die daarna rustig gingen roken oid. Het is
> gefilmd.

Zieke geest.

Baron

Op 17-9-2022 om 12:16 schreef Cees Camphuis:
<Q>
Ballenbak!

Baron
--
*Baron*

Omnibus

Op 17/09/2022 om 12:16 schreef Cees Camphuis:
Diep en diep triest.

Omnibus

Op 17/09/2022 om 12:16 schreef Cees Camphuis:
Compleet geschifte idioot. Er zijn momenten dat ik denk: hoe kun je zo'n
zielige figuur nu tegen zichzelf beschermen?

PauL

Op Sat, 17 Sep 2022 11:42:10 +0200 schreef Bert(AWRvB):

> Oekraine heeft als propaganda soldaten van Oekraine in bodybags bij dat
> massagraf neergelegd die daarna rustig gingen roken oid. Het is gefilmd.

En jouw marsmannetjes hebben ze opgegraven zeker?

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/09/17/in-beeld-honderden-lichamen-worden-opgegraven-in-izjoem-a4142199

Het varken van breslau

De onzin van Bert is niet onzinniger dan de onzin van de media. Alleen
met het omgekeerde teken ervoor.

--
"Notice this rent in my garment; I am at a loss to explain its
presence! I am even more puzzled by the existence of the universe.

KPGH

Dat Russische 'special opps' en 'military contractors' er flink tegenaan
gaan, lijkt waarschijnlijk. Dat geldt echter evengoed voor schimmige
milities en de connecties daarachter aan de andere zijde van het
conflict. Daarover verneemt met in de westerse pers vrijwel niets.

De gang van zeken kan wellicht enigszins worden vergeleken met
bijvoorbeeld 'operation condor' waar verhalen ook niet of pas vele jaren
later bovenkwamen.

De praktische functie van het gekrijs over 'Russische misdaden' terwijl
de strijd nog niet is beëindigd en een 'winnaar' bekend is, is
klaarblijkelijk het ondermijnen van de mogelijkheid het conflict met een
(territoriaal) compromis te beëindigen...

Bert(AWRvB)

>     Filmpje vd begrafenissen geleid door priester en Oekrainse POWs die
> de gevechten overleefden.
>
>     https://twitter.com/mazzenilsson/status/1570904785519517698

Oekraine gebruikte filmpjes van milieu groepen, waarin mensen als lijk
lagen om aan te geven dat het milieu naar de knoppen ging, en
beschuldigden Rusland ervan dat die mensen waren gedood door Rusland
ergens in Oekraine.

Even een sigaretje roken voordat hij als 'lijk' wordt rond gereden!

https://twitter.com/IrenaLenard/status/1571321544521011200