STOP HET: Veel mensen die door vaccins zijn beschadigd, plegen zelfmoord

Eli Kesef

Bs"d

LAAT HET STOPPEN: Veel mensen die door vaccins zijn beschadigd, plegen zelfmoord

Nederlandse vertaling: https://www-naturalnews-com.translate.goog/2023-01-30-many-vaccine-injured-people-are-killing-themselves.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=wapp

Engelse artikel: https://www.naturalnews.com/2023-01-30-many-vaccine-injured-people-are-killing-themselves.html

Brianne Dressen, een voormalige kleuterleidster die gewond raakte door het Wuhan-coronavirus (COVID-19) -vaccin, klaagde dat vele anderen zoals zij zelfmoord hebben gepleegd .

“Er is een overgrote meerderheid van de mensen die volledige zelfmoord plegen in de wereld van COVID-vaccinschade. Ze hebben geen ondersteunende familie,” vertelde ze aan Jan Jekielek, de presentator van Epoch TV 's “American Thought Leaders” in de 19 januari editie van het programma.

“Er zijn er maar twee waarvan ik weet dat ze afkomstig waren van families die hen steunden en in de gaten hielden. De rest waren mensen van wie hun familieleden waren weggelopen.”

Dressen vertelde Jekielek dat ze het geluk had een ondersteunende familie te hebben, wat volgens haar de enige reden was waarom ze nog leeft. Als ze geen familie had gehad om haar te steunen, zou ze nu dood zijn geweest en zouden haar kinderen hun moeder hebben verloren. Dressen noemde ook haar man die in haar geloofde, haar bekrachtigde en haar bij elke stap bijstond.

Afgezien van de door het vaccin veroorzaakte ernstige reacties die ze opliep, zoals tinnitus en elektrische sensaties over haar hele lichaam, ervoer ze ook slapeloosheid en suïcidale intenties. (Gerelateerd: documenten en video's onthullen levensbedreigende bijwerkingen van COVID-19-vaccins .)

Bovendien klaagde ze ook over het feit dat artsen weigeren hun meldingen van vaccinletsel serieus te nemen. Dressen zei dat de meeste medische professionals hun gezondheidsproblemen veroorzaakt door het COVID-19-vaccin toeschrijven aan louter ‘angst’.

Dressen gaf toe dat het moeilijk was om ermee om te gaan en te leren leven met de aandoening die ze had. Ze kwam op het punt dat ze er een einde aan wilde maken en schreef afscheidsbrieven aan haar twee kinderen. Ze realiseerde zich echter dat ze helder moest denken, haar problemen moest overwinnen en haar toestand voor hen moest leren accepteren.
Brighteon TV

“Ik heb elke dag een keuze als ik wakker word. Ik heb de keuze om te accepteren dat mijn lichaam waardeloos is en dat het pijn doet. Het betekent niet dat ik het goed vind, maar het betekent dat ik het kan accepteren en kan gaan van 'ja, dit hoort bij mijn leven'.”
Door vaccin gewonde vrouw beëindigt haar leven terwijl familie haar in de steek liet

De voormalige kleuterjuf deelde ook het verhaal van een vrouw die een COVID-19-vaccinatieblessure opliep. De vrouw besloot haar leven te beëindigen via het Canadese programma voor medische hulp bij sterven nadat ze door haar familie in de steek was gelaten.

“Ik weet dat mensen dat als een getal zien, maar dat is een echt mens. Dat is iemand die beter verdiende en dat is iemand die waardigheid en respect verdiende. Ze had geen keus in wat er met haar gebeurde,' zei Dressen.

“Ze zou net als een kankerpatiënt moeten zijn. Een kankerpatiënt krijgt de diagnose. Ze gingen zitten met hun familieleden en hun medische teams. En ze zeggen: 'OK, hier is een plan. Familie, zo kunnen jullie deze persoon steunen.'”

Dressen klaagde echter dat "hier het tegenovergestelde gebeurt".

“ Je krijgt een reactie en boem, je bent klaar. Er is geen hulp voor jou, en de hulp die je wel krijgt, zal afkomstig zijn van willekeurige mensen die je op internet vindt.”

Bekijk hieronder het interview van Brianne Dressen met Jan Jekielek op Epoch TV 's “American Thought Leaders”.

Deze video is van het Red Voice Media-kanaal op Brighteon.com .

https://tinyurl.com/past-the-point