Huig Plug (gevangenismedewerker) is een klokkenluider die door Justitie en politiek de mond wordt gesnoerd! Ukraine en mensenhandel.

Bert(AWRvB)

Feb 2, 2024, 5:53:50 PMFeb 2
Huig Plug (gevangenismedewerker) is een klokkenluider die door Justitie
en politiek de mond wordt gesnoerd! Ukraine en mensenhandel.

De wetgeving in verband met Klokkenluiders lijkt eerder te zijn
ingevoerd om klokkenluiders de mond te snoeren!

Er zijn veel berichten over Huig Plug in de media! Wat wordt verzwegen
is dat Huig Plug een erkende Klokkenluider is. Tijdens rechtszaken tegen
Huig Plug verbiedt de rechtbank dat er getuigen worden opgeroepen die
van belang zijn voor een eerlijk proces.

Wat ook opmerkelijk is is dat er Kamervragen zijn gesteld waarbij de
Minister van Justitie zegt dat Huig Plug geen Klokkenluider is terwijl
Huig Plug bewijzen heeft dat hij een erkende Klokkenluider is.

Wat verontrustend is is dat in deze zaak verbanden zijn met
gebeurtenissen met en rond Marc Dutroux en met handel vanuit Ukraine via
Nederland in babies, kinderen, bloed en gestolen organen van levende
mensen. Dit laatste is te vinden bij (twitter + YouTube) @Redacted waar
een Tim Ballard voormalig geheimagent dan wel CIA medewerker
onthullingen doet over Ukraine.

Redacted (@TheRedactedInc) / X
https://twitter.com/TheRedactedInc

Redacted
https://www.youtube.com/@RedactedNews

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

Izak van Langevelde

Feb 3, 2024, 8:48:17 AMFeb 3
On 02-02-2024 23:53, Bert(AWRvB) wrote:
> Huig Plug (gevangenismedewerker) is een klokkenluider die door Justitie
> en politiek de mond wordt gesnoerd! Ukraine en mensenhandel.
Ik vind het voor jou doen een hele leuke nomen!

--
Grinnikend door het leven...

Ruud Harmsen

Feb 3, 2024, 4:13:56 PMFeb 3
Fri, 2 Feb 2024 23:53:47 +0100: "Bert(AWRvB)" <reije...@newsxs.nl>
scribeva:

>Huig Plug (gevangenismedewerker) is een klokkenluider die door Justitie
>en politiek de mond wordt gesnoerd! Ukraine en mensenhandel.

Nee. Hij is een geesteszieke charlatan en oplichter.

--
Ruud Harmsen, https://rudhar.com

Bert(AWRvB)

Feb 3, 2024, 10:38:01 PMFeb 3
Op 3-2-2024 om 22:13 schreef Ruud Harmsen:
> Fri, 2 Feb 2024 23:53:47 +0100: "Bert(AWRvB)" <reije...@newsxs.nl>
> scribeva:

> Nee. Hij is een geesteszieke charlatan en oplichter.

Tijdens een rechtszaak (hoger beroep) in Utrecht mochten collega
gevangenismedewerkers getuigen waarna Huig Plug gelijk kreeg.

Huig Plug zou, volgens een beveiliger van NL Minister-President Mark
Rutte, met een auto op Mark Rutte zijn ingereden. Huig Plug heeft niet
eens een rijbewijs en kan geen autorijden.

Zijn voormalige baas zei openlijk op of in de omgeving van het
Binnenhof, voor overheidsgebouwen, tegen Huig Plug dat Huig Plug zijn
mond moest houden over de misstanden in het gevangeniswezen en dan kon
hij aan het werk.

Een of andere krant schreef iets over getuigen/slachtoffers van hoge
ambtenaren waaruit zou blijken dat Huig Plug dingen verzon. Huig Plug
heeft zwart op wit verklaringen van die getuigen/slachtoffers. Blijkbaar
moest die krant dat stukje schrijven om Huig Plug als een leugenaar neer
te zetten. Een ziekenhuis arts had een verklaring afgelegd over een
slachtoffer, Lisa, dat die zwanger was geweest (ze was verkracht door
haar vader een hoge ambtenaar) en de overheid veegt die verklaringen zo
van tafel. Die vader blijkt al zijn kinderen te hebben misbruikt en die
kinderen willen niets meer met hun vader te maken hebben.

Ruud Harmsen

Feb 4, 2024, 2:54:05 AMFeb 4
Sun, 4 Feb 2024 04:37:54 +0100: "Bert(AWRvB)" <reije...@newsxs.nl>
scribeva:
> Huig Plug zou, volgens een beveiliger van NL Minister-President Mark
>Rutte, met een auto op Mark Rutte zijn ingereden. Huig Plug heeft niet
>eens een rijbewijs en kan geen autorijden.

Maar z'n neef en cameraman wel. Een hele dure.

> [...]
>slachtoffer, Lisa, dat die zwanger was geweest (ze was verkracht door
>haar vader een hoge ambtenaar) en de overheid veegt die verklaringen zo

Overheid?

De politie heeft diverse zeer uitgebreide onderzoeken uitgevoerd, en
uiteindelijk is er onvoldoende concreets en kloppends uitgekomen om
een zaak op te baseren.

>Die vader blijkt al zijn kinderen te hebben misbruikt en die
>kinderen willen niets meer met hun vader te maken hebben.

Klopt niet. Lees je in. Volg de rechtszaken, bijvoorbeeld via Chris
Klomp. Als Huig Plug aan het woord mag, loopt hij weg. Als hij niet
het woord heeft, schreeuwt hij ertussendoor. Hij saboteert zijn eigen
rechtzaken door alle vragen tergend langzaam op te schrijven. Enz.
enz. Hij spoort niet. Hij is een charlatan.

Al minstens twee mede-complotdenkers (Pasquino en JDTV) hebben zich
van hem afgekeerd, omdat hij niets concreets heeft. Dat zegt wel iets.

Edmund

Feb 4, 2024, 3:00:54 AMFeb 4
On 2/3/24 22:13, Ruud Harmsen wrote:
> Fri, 2 Feb 2024 23:53:47 +0100: "Bert(AWRvB)" <reije...@newsxs.nl>
> scribeva:

> Nee. Hij is een geesteszieke charlatan en oplichter.

Ah een expert. Vertel ons even vd hoed en de rand.
1 Hoe weet jij dat hij geestesziek is.
2 Wie heeft hij opgelicht en hoe.

Neem de tijd.

--
-------------

The moment any organization established from pure noble intentions get
some influence, it will be corrupted from both inside and outside.
Then we have organizations established from pure evil.

Edmund

De ongekruisigde (ds. dr. in de kerk van Roodkapje)

Feb 4, 2024, 4:02:58 AMFeb 4
On 2024-02-04, Bert(AWRvB) <reije...@newsxs.nl> wrote:

> [...]
> Rutte, met een auto op Mark Rutte zijn ingereden. Huig Plug heeft niet
> eens een rijbewijs en kan geen autorijden.

hij heeft niet verstand

Kees van den Doel

Feb 10, 2024, 1:24:57 PMFeb 10
In article <nnd$443f5b86$230d2a29@717efbb609f39473>, reije...@newsxs.nl says...

> [...]

> de overheid veegt die verklaringen zo van tafel. Die vader blijkt al
> zijn kinderen te hebben misbruikt en die kinderen willen niets meer

Huig Pulg is op gevoed door Bigfeet