CDC geeft toe dat myocarditis gekoppeld aan vax WAAR is, geen nepnieuws

Eli Kesef

Sep 21, 2022, 12:38:56 AMSep 21
Bs"d

CDC geeft toe dat myocarditis gekoppeld is aan COVID-19-vaccins WAAR is, geen verkeerde informatie

Originele engelse artikel: https://www.naturalnews.com/2022-09-20-cdc-admits-myocarditis-linked-covid-vaccines-true.html

Nederlandse vertaling: https://www-naturalnews-com.translate.goog/2022-09-20-cdc-admits-myocarditis-linked-covid-vaccines-true.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=wapp

De Centers for Disease Control and Prevention (CDC) kondigden in augustus vorig jaar aan dat er 42,6 gevallen van myocarditis of pericarditis waren per miljoen mannen van 12 tot 15 jaar na vaccinatie tegen Wuhan coronavirus (COVID-19).

Onlangs kwam het bureau terug en gaf toe dat het tarief eigenlijk 150,5 per miljoen is . Dit komt overeen met wat onafhankelijke media eerder meldden.
De waarheid achter bijwerkingen van het COVID-19-vaccin op de gezondheid van het hart

In 2021 onthulden rapporten dat sommige gevallen van myocarditis of "ontsteking van de hartspier die mogelijk kan leiden tot bloedstolsels en een hartaanval of beroerte", in verband kunnen worden gebracht met het coronavirusvaccin.

Ondanks de alarmerende implicaties van de rapporten, brandmerkten de bedrijfsmedia en hun 'factcheckers' de rapporten als verkeerde informatie. De media beweerden zelfs dat de voordelen van het vaccin opwegen tegen deze 'kleine risico's'.

Maar dit jaar kunnen deze reguliere media niet langer ontkennen dat wat zij desinformatie noemden, daadwerkelijk kan worden geverifieerd met onmiskenbare gegevens.

Volgens een studie uit 2021, uitgevoerd door medisch wetenschapper Tracy Hoeg en haar collega's, komen de gegevens overeen met de laatste CDC-cijfers.

De onderzoekers rapporteerden dat er 94 gevallen van "cardiale bijwerkingen" per miljoen waren voor tienerjongens van 16 tot 17 en 162 per miljoen voor tienerjongens van 12 tot 15.

Critici vielen de studie aan als "zeer gebrekkig" en "antivaccin". Zelfs Facebook markeerde soortgelijke onderzoeken. De censuur betekende dat ouders met jonge kinderen geen weloverwogen beslissingen konden nemen over COVID-19-vaccins.
Brighteon.TV

Uit e-mails bleek dat de CDC Facebook valse informatie gaf over de effectiviteit van coronavirusvaccins voor kinderen. In één e-mail onthulde een Facebook-functionaris dat de CDC het bedrijf hielp “claims over COVID-vaccins en kinderen te ontkrachten”.

Overheidsgegevens over de hele wereld suggereren dat mensen die zijn gevaccineerd, eigenlijk vatbaarder zijn voor coronavirusinfectie dan mensen die niet zijn gevaccineerd.

De CDC oordeelde ook onjuist de bewering dat COVID-19-vaccins het bloed van mensen veranderen. Maar bloedstolsels zijn een bekende bijwerking van de vaccins en een onderzoek toonde aan dat veel gevaccineerde patiënten abnormaal bloed hebben. (Gerelateerd: COVID-vaccins bleken het risico op myocarditis bij kinderen met meer dan 13.000 procent te verhogen .)

Pathologen en balsemers hebben ook gemeld dat ze sinds de uitrol van de COVID-19-vaccins in een alarmerend aantal van hun gevallen bizarre "vezelachtige" stolsels hebben gezien.
Rechtszaak wijst op vermeende collusie tussen socialemediabedrijven, het Witte Huis en federale agentschappen

Een rechtszaak door de procureur-generaal van Missouri, Eric Schmitt en de procureur-generaal van Louisiana, Jeff Landry, wees op vermeende samenspanning tussen socialemediabedrijven en functionarissen in het Witte Huis, het ministerie van Buitenlandse Zaken , de CDC, het Federal Bureau of Investigation en andere federale instanties.

Op 8 september vroegen de staats-AG's een federale rechtbank om het ministerie van Justitie te dwingen de communicatie tussen hooggeplaatste Biden-bestuurders en socialemediabedrijven over te dragen.

In juli onthulden interne documenten die zijn verkregen door de groep America First Legal dat grote sociale-mediaplatforms hebben samengewerkt met federale gezondheidsfunctionarissen om informatie over coronavirus, behandelingen en vaccins te censureren die niet in overeenstemming waren met het verhaal van de regering.

In maart eiste Dr. Vivek Murthy, algemeen chirurg van president Joe Biden, dat de grote sociale-mediabedrijven gedetailleerde informatie over de vermeende COVID-19 “verkeerde informatie” op hun platforms zouden indienen.

In februari bracht het Department of Homeland Security een bulletin uit waarin “de verspreiding van valse of misleidende verhalen” over COVID-19 en de verkiezingen van 2020 werden genoemd als een van de grootste terreurdreigingen. Ironisch genoeg kwam dit toen topgezondheidsfunctionarissen en wetenschappers hun standpunt over maskers, afsluitingen, vaccins en andere inspanningen om COVID-19 te bestrijden introkken.

Bezoek VaccineInjuryNews.com voor meer nieuws over negatieve bijwerkingen die verband houden met COVID-19-vaccins.

Bekijk de onderstaande video om meer te weten te komen over het verband tussen COVID-19 en ADHD bij kinderen .

https://tinyurl.com/dont-see

PauL

Sep 21, 2022, 11:16:36 AMSep 21
Op Tue, 20 Sep 2022 21:38:54 -0700 (PDT) schreef Eli Kesef:

> [...]
> in verband kunnen worden gebracht met het coronavirusvaccin.

Je bent als desinformant het belangrijkste vergeten:

“Laat ik heel duidelijk zeggen dat we bij patiënten veel meer
hartaandoeningen en ernstiger hartafwijkingen aantreffen als gevolg van
COVID-19 zelf dan bij mensen die zijn gevaccineerd,” zegt Elias.

https://www.nationalgeographic.nl/kans-op-myocarditis-door-covid-19-groter-dan-door-vaccin

Kijk: dat is nou een van redenen waarom zeer veel mensen
zich lieten vaccineren, terwijl jij met een bruine streep
in je onderbroek zat.