Rusland tekort aan eieren in Rusland is het gevolg van populaire etenswaren in December en Januari in Rusland!

Bert(AWRvB)

Jan 24, 2024, 6:19:48 PMJan 24
Rusland tekort aan eieren in Rusland is het gevolg van populaire
etenswaren in December en Januari in Rusland!

In Rusland is er een enorme vraag naar sommige etenswaren waar veel
eieren voor nodig zijn in december en januari waardoor er nauwelijks
eieren los verkrijgbaar zijn. De hoeveelheid eieren die nodig zijn om de
populaire etenswaren te bereiden is enorm. In winkels staan in die
bepaalde tijden hele langer rijen met mensen.

Op YouTube zijn filmpjes waarin te zien is hoe de verkoop verloopt van
die populaire etenswaren.

https://www.youtube.com/@TravellingwithRussell/videos

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl

PauL

Jan 25, 2024, 12:04:40 AMJan 25
Op Thu, 25 Jan 2024 00:19:44 +0100 schreef Bert(AWRvB):

> Rusland tekort aan eieren in Rusland is het gevolg van populaire
> etenswaren in December en Januari in Rusland!

In een verwerpelijke oorlogseconomie zijn de koekjes (waar eieren inzitten)
voor de soldaten aan het front veel belangrijker dan oma's pannekoeken.
Idem dito voor de ijzerwinkel: Raketten zijn veel belangrijker dan de
buizen voor centrale verwarming. En de corrupte zakken eisen
natuurlijk ook nog eens hun deel.

Den Ouden

Jan 25, 2024, 1:22:30 AMJan 25
Op 25-1-2024 om 06:04 schreef PauL:
<Q>

Windeieren worden duur betaald.

Den Oude

Frank Zippo

Jan 25, 2024, 9:32:14 AMJan 25
Den Ouden <"Baron von Solemacher"@Asjemenou.nl> wrote:

>Windeieren worden duur betaald.

Heb jij een verklaring voor die buitensporige eierconsumptie van de
Russen? Het loopt daar namelijk echt totaal de spuigaten uit! Voor een
simpel cake-je hebben ze daar minstens 10 eieren nodig! En bij het
ontbijt eten de Russen niet 1 zachtgekookt eitje, zoals hier, maar gaan
er zonder problemen achter elkaar 12 hardgekookte exemplaren in!

Ik vraag dit aan jou, omdat jij mij van de divisie "REGS" van
nl.politiek één van de slimsten zoniet dè slimste vertegenwoordiger
lijkt.

Jouw antwoord mag je potsen in de nieuwsgroep nl.scouting, ook omdat de
Nederlandse Padvinders zeer geinteresseerd blijken in dergelijke
onderwerpen.

Dus doe je best! En vergeet niet de juiste werkwoordsvormen toe te
passen en typ de komma's waar nodig.

--
Zippo

Kees van den Doel

Jan 28, 2024, 3:08:07 AMJan 28
In article <nnd$4da0809a$4f3ab010@3f1fea7c29cf4785>, reije...@newsxs.nl says...

> [...]

> populaire etenswaren te bereiden is enorm. In winkels staan in die
> bepaalde tijden hele langer rijen met mensen.

1 y is g1 ei, tw22 eien zijn een y, hoe gingget verder vraag teken

Kees van den Doel

Jan 28, 2024, 3:12:49 AMJan 28
In article <1gkivprqz0o8a.1j33t2mbx0uzi$.d...@40tude.net>, mi...@is.invalid says...
Jij bent ook een beetje een te serieuze zeikerd