Re: Dat smoelwerk zegt al genoeg.

Kees van den Doel

Feb 11, 2024, 12:13:41 PMFeb 11
In article <S00yN.8150128$ee1.3...@fx16.ams4>, man...@gmail.com says...:

> 84 kg bij 181 cm sukkel...

Dat is een lekker malse Padvinders bout!

Ingredienten:
- 70kg God
- Padvindershopman
- 10 Liter Padvindersbloed (3 Padvinders voldoen hiertoe)

Redelijk Verse God is te Verkrijgen in Kerken, Bidvereenigingen,
Gekkengestichten, en andere Christelijke organizaatsies. Als men God
zelf wil Slachten neem acht dat dit minstens een waterstofbom
Vereist. God is namelijk als een kakkerlak; zelfs als je met je hak Op
Hem Trapt, Kraakt Hij Weerzinwekkend, maar Blijft toch Smerig Krioelen.

Maak God schoon met een goede harde Borstel, want Hij Wast Zich nooit,
die Smeerpijp.

Hak God in Stukjes met een Hakbijl, en gooi de Stukjes in een Grote Pan,
die op een vuur staat.

Dit vuur moet worden Aangestoken door een Padvinders Hopman met benzine
te overgieten en hem in brand te steken op de brandstapel van het
kampvuurtje en als het hout lekker brandt zet je de Pot met God op het
vuur.

Neem de 3 Padvinders, en vermoord ze op gruwelijke wijze met een botte
bijl. Laat een hongerige Sint Bernhards hond het Padvinderbloed
resulterende uit deze slachtpartij oplikken en toon de hond een foto van
Prins Bernhard, zodat de hond moet braken uit weerzin en het
Padvindersbloed uitkotst en vang het bloed (10 liter) op en gebruik dit
als Saus voor de bakkende God.

Verorber de God op barbaarse wijze onder het uiten van Godverdomme Klote
Jezus Stinkende Kakkerlak-God Zoon van typhus-David, Mozes is een
Kinderlokker en dergelijke.

Smakelijk Eten, beMINde Gelovigen!

Kees van den Doel

Feb 11, 2024, 12:15:52 PMFeb 11
In article <7s0yN.8154521$ee1.5...@fx16.ams4>, Saperd...@Asjemenou.nl says...

> Laat die lamlullen Jo.

Fijne Padvinders dialoog. Iets voor een natuur series op TV!