Muziek uit Crème de la crème (VTM 28/1/2013)

Fab4ever

Kent er iemand de titel en uitvoerder van het lied dat gespeeld werd bij de begrafenis van Magdalena in Crème de la crème (vanaf +/- 1:20 op http://vtm.be/creme-de-la-creme/pierre-neemt-afscheid-van-magdalena).
Het zoeken op de tekst leverde mij geen resultaat in Google.

Pierre

https://www.youtube.com/watch?v=F3vCB3YBMUo

Demis Roussos; forever and ever

"Fab4ever" schreef in bericht

Kent er iemand de titel en uitvoerder van het lied dat gespeeld werd bij de
begrafenis van Magdalena in Cr�me de la cr�me (vanaf +/- 1:20 op

Fab4ever

Op zondag 10 februari 2013 14:29:08 UTC+1 schreef Pierre het volgende:
> https://www.youtube.com/watch?v=F3vCB3YBMUo Demis Roussos; forever and ever "Fab4ever" schreef in bericht news:13b39e8f-cfcc-4a9c...@googlegroups.com... Kent er iemand de titel en uitvoerder van het lied dat gespeeld werd bij de begrafenis van Magdalena in Cr�me de la cr�me (vanaf +/- 1:20 op http://vtm.be/creme-de-la-creme/pierre-neemt-afscheid-van-magdalena). Het zoeken op de tekst leverde mij geen resultaat in Google.

Ja, Demis Roussos ken ik ook. Ik vroeg toch duidelijk om titel en uitvoerder van het fragment VANAF 1:20.

Pierre

> [...]
> zoeken op de tekst leverde mij geen resultaat in Google.

Ja, Demis Roussos ken ik ook. Ik vroeg toch duidelijk om titel en uitvoerder

Oei oei, duizend maal sorry... Wat zijn ze hier toch lief voor mekaar.