Hét moment om de Vinly-platen kast te kopen

Jommeke

IKEA gaat zijn EXPEDIT kastenreeks stopzetten. Relevantie met muziek?
Die kasten zijn zeer geschikt om uw vinylplaten in te stallen.

Al zou de opvolger nog steeds de juiste afmetingen hebben
voor vinylplaten.

http://www.smh.com.au/lifestyle/homestyle/scratched-ikea-discontinues-its-vinyl-record-shelf-expedit-20140221-335a7.html

Dus wie nog EXEDIT kasten wil kopen.... nu zijn ze er nog. En tot 15
maart 2014 is er ook nog een mooie korting voor wie zijn IKEA-familie
kaartgebruikt.

http://www.ikea.com/be/nl/catalog/categories/departments/living_room/series/09064/

Wel oppassen, de kasten niet overladen. 13 kg per vak maximaal.

http://thevinylanachronist.blogspot.be/2011/03/for-all-you-using-ikea-expedit-shelving.html

Jommeke

Jommeke

Op Fri, 7 Mar 2014 17:22:43 +0100
Jommeke <jom...@will-hier-weg.de> schreef:

> Dus wie nog EXEDIT kasten wil kopen.... nu zijn ze er nog. En tot 15
> maart 2014 is er ook nog een mooie korting voor wie zijn IKEA-familie
> kaartgebruikt.

Hmm. Was de kast in elkaar aan het zetten. Midden in de living.
Ontbreekt er toch 1 van die houten pinnetjes. Eentje te weinig. Terug
naar IKEA .. 25 minuten wachten aan de klantendienst. Die pinnetjes
waren op. Ze gaan ze bestellen. Gelukkig moet ik ze niet komen halen;
ze gaan per post verzonden worden zonder kost.

Achja, er zijn er erger dingen in het leven. Ben in elk geval erg blij
met mijn nieuwe platenspeler; een Pro-ject Debut Carbon in het rood.
Prachtig toestel.

Jommeke