Sharif Dean

Jan Van Deyck

Een vraag die me al een paar jaar bezighoud is wie toch het zangeresje mag
zijn die meezingt met Sharif Dean op "Do you love me".

Jan Van Deyck

Blijkbaar schijnt niemand hier een antwoord op te kennen.
Het houd me al jaren bezig !!!!
Dus ....................

"Jan Van Deyck" <jvd...@pandora.be> schreef in bericht

Speedway

Na wat gezoek: het zangeresje in kwestie blijkt Mea Cat te heten. Op andere
webpagina's echter blijkt dat deze Mea Cat samen met Dave Dee (die van Dave
Dee, Beavy Mick and nog van alles) het nummer "Do You Love Me" heeft
gezongen. Ik ben dus niet zeker of die ene webpagina foutief is of niet...

IZZY.

¨:...:¨It Cannot Rain All The Time ¨:...:¨

Mangia Fazulla

"Speedway" <w18...@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> IZZY.
>
> ¨:...:¨It Cannot Rain All The Time ¨:...:¨

Dat moet dan wel een illuster studio-zangeresje geweest zijn want draai "Mea
Cat" om en je krijgt zoiets als "Kat Miauw" in het Nederlands.
Opzettellijk verzwegen dus.... :-(

Jan Van Deyck

Het enige wat ik weet is dat Sharif Dean zelf een in Belgie woonachtige
Marokaan was.
Ondertussen zal hij wel zuidwaarts getrokken zijn met de centen van zijn
wereldhit.
Maar het zangeresje met de wondermooie stem, daar weten we niks over.
Zonde eigenlijk, want ik vroeg me af of ze later nog solo-plaatjes gemaakt
had.
Vermoedelijk is ze ook Belgische en zou die omgekeerde bewering wel eens
niet zo ver gezocht kunnen zijn.

Jan Van Deyck

Speedway

"Mangia Fazulla" <mid14u@_nospam_post.com> schreef in bericht

> Dat moet dan wel een illuster studio-zangeresje geweest zijn want draai
"Mea
> Cat" om en je krijgt zoiets als "Kat Miauw" in het Nederlands.
> Opzettellijk verzwegen dus.... :-(

Past anders wel goed bij Sharif Dean (omgekeerd "dieje sheriff").

Dieje sheriff en Kat miauw... is sinds Gaston en Leo geleden dat we zo'n
komisch duo hebben gehad...

Mangia Fazulla

"Speedway" <w18...@hotmail.com> wrote in message

Wanneer je de 'credits' (schrijvers/componisten) van de hits uit de jaren
70-80 eens bekijkt zie je regelmatig van die bizarre namen (vooral
Nederlanders waren straf in "verengelsde " onzinnige namen) :-)

Koen De Ceuninck

"Mangia Fazulla" <mid14u@_nospam_post.com> wrote in message news:<NerO6.88$1m4....@nreader1.kpnqwest.net>...

niet alleen verengelsd, hun eigen namen zijn soms ook al onzinnig genoeg :)

bierd...@gmail.com

On Wednesday, May 16, 2001 at 9:43:38 PM UTC+1, Jan Van Deyck wrote:
> Een vraag die me al een paar jaar bezighoud is wie toch het zangeresje mag
> zijn die meezingt met Sharif Dean op "Do you love me".

Evaline D'heaze als je nog zocht