Wie kent deze versie van Jungle Book?

Gandalf

Ik heb thuis een cassette liggen met liedjes uit één of andere musical
van Jungle Book. Het gaat dus niet over de klassieke liedjes uit de
Disney film. Ik zou hier graag de CD van kopen (als deze al bestaat),
maar heb geen idee wie de uitvoerders zijn van de muziek. Enkele
tekstfragmenten:

- "Shere Khan, Shere Khan, jij onnozele banaan. Met je poten krom en
scheef, denk maar niet dat ik beef"
- "De nacht is bitter, oh Raksha blijf bij mij. Alles wat ik wil, dat
alles, dat ben jij."

Wie kent deze teksten en kan me zeggen uit welke versie van Jungle
Book ze komen?

Gandalf

tobiah...@gmail.com

Beste,
deze liedjes komen uit de originele JungleBook van de jaren 80,
en dit is de versie van Rudyard Kipling

lienca...@gmail.com

Wij hebben deze cassette ook. Deze komt van de musical die werd opgevoerd door NTG eind jaren 80 of begin jaren 90.
Ik denk niet dat hiervan cd's beschikbaar zijn.

Mvg
Lien