Magic Blue industrieel reinigingsconcentraat

magi...@live.be

to web...@skynet.be
Na 30 jaar produktie in Belgie starten wij nu ook met het Internet.
gelieve ons best via e-mail vragen te stellen ivm alle mogelijkheiden
en toepassingen.
Wij zijn ook nog op zoek naar verdelers.
TEST

s|b

magi...@live.be schreef:

Test mislukt...

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

Fustigator

Vitae forma vocatur magi...@live.be, die Wed, 29 Oct 2008 02:09:08
-0700 (PDT), in littera
<9af06828-f37a-4518...@l62g2000hse.googlegroups.com> in
foro be.misc(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>Na 30 jaar produktie in Belgie starten wij nu ook met het Internet.
>gelieve ons best via e-mail vragen te stellen ivm alle mogelijkheiden
>en toepassingen.

Eindelijk?

>Wij zijn ook nog op zoek naar verdelers.

Separatisten? :-)

>TEST
..ikel?
Eikel? :-)))))
--
Fusti

madyen...@hotmail.com

Op woensdag 29 oktober 2008 10:09:08 UTC+1 schreef magi...@live.be:
ik zou willen weten waar ik magic bleu allesreiniger kan kopen ; graag een mailtje.grtjs .