Joris
unread,Jan 1, 2013, 1:37:43 PM1/1/13You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Hallo,
Onlangs vond ik in mijn kast een zakje euromunten van België dat ik ooit
gekregen heb bij de introductie van de euro, een paar weken voor hij
officieel in omloop kwam. De munten in het zakje (totaal 12,5€) zijn dus
zeker van de eerste lichting. Op sommige munten staat het jaartal 1999,
op andere 2000. Ze zijn ook nog nooit door iemand aangeraakt geweest,
aangezien het zakje nooit geopend is.
Weet iemand of het de moeite is om dit te verkopen of plof ik de inhoud
gewoon in m'n portemonnee? Geven verzamelaars hier iets voor, of is het
de moeite niet?
Dank voor evt tips.