Fnac: verschil tussen Fnac deal en Fnac ledenprijs

Peter ON5US

Hallo,

bij Fnac kan je een ledenkaart kopen waardoor je korting krijgt. Je ziet dan bv de gewone prijs en de Fnac-ledenprijs.
Maar als er bij een produkt 'Fnac Deal' staat, is dat dan een korting voor iedereen? Ook voor de niet-leden? Of moet je hiervoor ook een lidkaart hebben?

Mvg.

s|b

Peter ON5US schreef:

> [...]
> Maar als er bij een produkt 'Fnac Deal' staat, is dat dan een korting voor iedereen? Ook voor de niet-leden? Of moet je hiervoor ook een lidkaart hebben?

Ik denk dat je dat beter aan Fnac zelf vraagt.

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>