Tips voor opvoeren bromfiets?

Stany Vervaet

hallo,

Via deze weg had ik graag wat tips verkregen om een Bromfiets op te
voeren.
Ik ben in het bezit gekomen van een Honda Camino.
Ik heb al vernomen dat deze bromfietsen gemakkelijk op te voeren zijn.
Ik heb wel ervaring met motoren maar zou graag wat meer tips krijgen hoe
ik dat bromfietsje snel kan laten optrekken en rijden.
Ik zou het erg op prijs stellen als U enkele tips op deze manier zou
willen mededelen.

Alvast Bedankt :)

PS: Post ze in deze nieuwsgroep, zodat anderen ook kunnen profiteren van
de tips die je geeft :)

PauL

Stany Vervaet @ping.be> <"Stany.vervaet heeft geschreven in bericht
<3587BD24...@ping.be>...

>hallo,
>
>Via deze weg had ik graag wat tips verkregen om een Bromfiets op te
>voeren.

Als het is om er mee op de openbare weg te rijden,zou ik er niet
aan beginnen.Met de boetes die ze tegenwoordig geven,kun je
bijna een lichte moto kopen.

Greetz,
Paul.

steven Salaets

Het is al enkele jaren gelden dat ik nog met zoiets bezig ben geweest maar
vroeger heb ik meermaals een camino opgedreven snelste was ooit 105 dacht
ik.

Je kan beginnen met een 65cc cilinder te steken
JE kan ook de cilinder laten afdraaien en aan de uitlaat (waar de uitlaat en
de cilinder bij elkaar komen) bijvijlen
Of om het simpel te houden eerst is kijken of er nog een rondel in de
uitlaat zit en indien ja deze er uithalen. Als hij maar 25 - 35 gaat zit er
zeker een rondel in. Een ander uitlaat is ook altijd goed een cobra ofzo
dacht ik dat wij vroeger hadden er was nog zo een merkt van uitlaat wat
zeker de moeite was. Maar die naam weet ik niet meer.

Lang gelden pfff even hersens pijnigen om dit weer terug te vinden.

Stany Vervaet @ping.be> <"Stany.vervaet<NO_SPAM> wrote in message
3587BD24...@ping.be...

>hallo,
>
>Via deze weg had ik graag wat tips verkregen om een Bromfiets op te
>voeren.

Koen Vanhulst

Jullie lijken wel gek om zo iets te proberen op een ding waar de remmen
maar correct werken bij 40 km/h
ps: ik rij zelf al meer als 10 jaar met de motor, dit is gekken werk
indien jullie zo iets proberen.Er zijn zo al genoeg ongevallen.

dylan...@gmail.com

Op vrijdag 19 juni 1998 09:00:00 UTC+2 schreef Koen Vanhulst:
maak de remmen dan beter eh domme