Legale hulp

Robert Prins

Weet iemand hier of er legale be. groepen zijn op Usenet?

Huisbaas van buren heeft een fraudulente schadeclaim bij KBC ingediend, voor een
probleem dat volgens de buren (hele nette mensen, totaal geen problemen mee) al
minimaal vijf jaar bestaat - lekkende muur - polisvoorwaarden, te vinden op het
net melden dat een schade binnen 10 dagen gemeld moet worden om erger te voorkomen.

Corrupte KBC "expert" (waarom zou iemand de KBC verzekeringsagent een cadeau-tas
geven) heeft "vastgesteld" (met vinger op de siliconenkit op de afvoer van het
bad) dat het bad lekt (go figure!) en met een onduidelijk meet apparaatje dat de
tussenmuur vochtig is. Geen water onder hoge drup, water met een marker
(anilinerood?, kaliumpermanganaat?), of een endoscoop.

Lek ziet in het midden van de muur, niet aan het, zoals ik zou verwachten
plafond, ruimte onder ons bad is volkomen droog, afvoerpijp is PVC, en dat roest
volgens mij niet echt, noch wordt het aangetast door schoonmaak middelen.

Als iemand een expert weet in de buurt van Oostende, dan houd ik mij ook aanbevolen!

Bedankt,

Robert
--
Robert AH Prins
robert(a)prino(d)org

s|b

Robert Prins schreef:

> Weet iemand hier of er legale be. groepen zijn op Usenet?

be.burgerrechten, maar daar heb je al gepost en bovendien is die groep
redelijk dood. Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar misschien
ben je beter af met deze: <https://juridischforum.be/>

Of deze: <http://huurdersplatform.be/hb/>

--
Ik usenet, dus ik ben.