On 5/8/2012 12:53 AM, marc wrote:
>
http://www.hfskeds.com/skeds/usdebt.pdf
>
> Als Nero er nog wat geld blijft bijgooien, zal dat nooit problemen
> stellen...
>
> Eeen beetje minder geld, minder kanker? Als je dat gelooft, ben je goed
> voor het gekkenhuis...
De euro lijkt wat te herstellen na het debacle van vanmorgen (Asia
Pacific time) maar het vet is al van de soep sinds enkele weken. Go East
young man.
Valutahandel is grotendeels perceptie. Het deficit van de US is groter
dan dan van de EUzone, en Griekenland heeft 30x minder inwoners dan de
US. Om met de belzieke kroonprins te spreken, dat is niet niks he.
Duitsland alleen is een geduchte concurrent van en medeplichtige met
China. Als "Europa" het tot de helft van de 20-ste eeuw wil uitzingen
zal het zijn unie moeten beperken tot Duitsland-Vlaanderen-Nederland met
een hopelijke revival van de ex-Duitse invloedzones in Oost-Europa en
vooral Polen. De Scandinaven zijn deaud als hun olie op is na een veel
te riant immigratiebeleid en de deconstructie van hun industrieel weefsel.
De PIGSF zijn ausgeradierd en als Di Rupo per se wil aanpappen met
Hollande, dat hij zijn gang gaat met Ollande onder koepel van een
Griekse euro (ontwaakt verdorvenen der aarde). Als zelfs de
ZO-Aziatische bananenrepublieken betere inflatie- en groeicijfers
neerzetten dan den belziek wordt het tijd om naar de Yuan uit te wijken
als reservemunt.