Google Groupes n'accepte plus les nouveaux posts ni abonnements Usenet. Les contenus de l'historique resteront visibles.

5.000 Belgen misbruikt door priesters

1 vue

Anne Onime

non lue,
30 juin 2010, 12:00:5230/06/2010
Meer dan 5.000 mensen in ons land werden seksueel misbruikt door een priester",
zegt Karlijn Demasure , die deel uitmaakt van de ontslagnemende commissie-Adriaenssens.

Bij die commissie kwamen zo'n 500 klachten binnen, maar onderzoek toont aan dat er veel
meer slachtoffers zijn van kerkelijk kindermisbruik.

Ghingis Khan

non lue,
30 juin 2010, 12:16:1330/06/2010

"Anne Onime" <anon...@rip.ax.lt> schreef in bericht

Wat ik in deze discussie totaal mis is het kindermisbruik
buiten de kerk.

Wanneer gaat men dit probleem eens aanpakken ?

--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org

Henri & Poll

non lue,
30 juin 2010, 12:33:2830/06/2010
Le Wed, 30 Jun 2010 18:16:13 +0200, "Ghingis Khan"
<ghingi...@mail.co.kr> a �crit :

>"Anne Onime" <anon...@rip.ax.lt> schreef in bericht

>Wat ik in deze discussie totaal mis is het kindermisbruik
>buiten de kerk.
>
>Wanneer gaat men dit probleem eens aanpakken ?

"protection" is the word !

http://abcnews.go.com/Blotter/vatican-cardinal-accused-protecting-fugitive-priest/story?id=10291978

http://abcnews.go.com/WN/priest-pope-truthful-sex-abuse/story?id=10354275

Anne Onime

non lue,
30 juin 2010, 12:41:2830/06/2010
"Ghingis Khan" <ghingi...@mail.co.kr> :

De Kerk heeft jarenlang zowat iedereen beschuldigd: de Joden,
de homo's, de pers, de roddelaars, de slachtoffers, de wereld,
de morele krisis, porno, de vrijmetselaars, de duivel, de Ieren,
om er maar een paar te noemen. De smurfen en Eddy Wally zijn op
een haar na ontsnapt aan een beschuldiging.

Ghingis Khan

non lue,
30 juin 2010, 13:37:3130/06/2010

"Henri & Poll" <Henri...@lesboules.com> schreef in bericht

> Le Wed, 30 Jun 2010 18:16:13 +0200, "Ghingis Khan"
> <ghingi...@mail.co.kr> a écrit :

Ok, gemerkt.

Ghingis Khan

non lue,
30 juin 2010, 13:38:2330/06/2010

"Anne Onime" <anon...@rip.ax.lt> schreef in bericht

Heb het antwoord op mijn vraag reeds van iemand anders,
het woord is "bescherming"

PauL

non lue,
30 juin 2010, 23:08:5730/06/2010

"Ghingis Khan" <ghingi...@mail.co.kr> schreef in bericht

Met als gevolg dat die misbruikers hun gang konden blijven gaan
en je zo inderdaad al gouw aan 5000 misbruikten komt.

Fustigator

non lue,
2 juil. 2010, 03:31:4602/07/2010
Vitae forma vocata "PauL" <mi...@live.be> , die Thu, 1 Jul 2010
05:08:57 +0200, in littera <4c2c06ce$1...@news4us.nl> in foro
be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

Badwater... kind
--

Fusti

PauL

non lue,
2 juil. 2010, 05:39:4702/07/2010

"Fustigator" <Fusti...@xs4all.nl> schreef in bericht

> Vitae forma vocata "PauL" <mi...@live.be> , die Thu, 1 Jul 2010

> Badwater... kind

Eigenlijk zou je zelfs heel de badkamer moeten uitbreken
zodat je bijna zeker bent dat ze zich daar al niet aan kinderen
vergrijpen.

Fustigator

non lue,
2 juil. 2010, 17:44:4202/07/2010
Vitae forma vocata "PauL" <mi...@live.be> , die Fri, 2 Jul 2010
11:39:47 +0200, in littera <4c2db...@news4us.nl> in foro

be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

ik merk dat in het binnenland de temperatuur tropisch wordt.
Je zit gewoon te ijlen.
Hier hebben we maar 26 graden om 13.00 uur.
--

Fusti

Webmanneken

non lue,
3 juil. 2010, 01:54:0003/07/2010
Anne Onime schreef:

Dat misbruik blijft een gans leven doorgaan:
http://www.thereheis.com/nucleus3.22/media/gallery/20081111-baptize_corpse.jpg

PauL

non lue,
3 juil. 2010, 07:06:3803/07/2010

"Fustigator" <Fusti...@xs4all.nl> schreef in bericht

De laatste keer dat ik in O. was merkte ik dat relatief recente buildings
daar al aangetast waren door het zout. Je zou er zowaar een pekelhoofd
van krijgen. Maak u geen zorgen over het binnenland, wij zijn als jonge
mensen al geacclimatiseerd. Laat de oudjes maar naar zee vertrekken :-p

Fustigator

non lue,
3 juil. 2010, 17:33:0603/07/2010
Vitae forma vocata "PauL" <mi...@live.be> , die Sat, 3 Jul 2010
13:06:38 +0200, in littera <4c2f1d79$3...@news4us.nl> in foro

> [...]

>daar al aangetast waren door het zout. Je zou er zowaar een pekelhoofd
>van krijgen. Maak u geen zorgen over het binnenland, wij zijn als jonge

dat betwijfel ik.

>Laat de oudjes maar naar zee vertrekken :-p

Mogen ze doen, maar ik heb heel mijn leven in Belgiė nooit ver van de
zee gewoond. Dat is heel mijn lange leven min de 7 jaren die ik in het
buitenland spendeerde, al waren Manchester, Los Angeles en Boston toch
ook niet ver van de zee.
--

Fusti

strixbubo

non lue,
4 juil. 2010, 06:22:0304/07/2010
On Wed, 30 Jun 2010 18:41:28 +0200 (CEST), Anne Onime
<anon...@rip.ax.lt> wrote:

> [...]
>om er maar een paar te noemen. De smurfen en Eddy Wally zijn op
>een haar na ontsnapt aan een beschuldiging.

C'est une tactique éprouvée et efficace pour un voleur de crier "au
voleur". Et la dissimulation des viols d'enfants par la structure
ecclésiale, en fait ipso facto, une organisation criminelle.

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: ne...@netfront.net ---

Henri & Poll

non lue,
4 juil. 2010, 12:37:2904/07/2010
Le Sun, 04 Jul 2010 12:22:03 +0200, strixbubo <strixbubo***@skynet.be>
a �crit :

> [...]

>voleur". Et la dissimulation des viols d'enfants par la structure

>eccl�siale, en fait ipso facto, une organisation criminelle.

"Het hoofd van de Brusselse federale politie Glenn Audenaert verdedigt
de huiszoekingen dit weekend in de krant De Morgen en haalt bovendien
uit naar Peter Adriaenssens, die met zijn commissie daders uit de
klauwen van het gerecht zou houden en zo medeplichtig zou zijn aan
kindermisbruik."

0 nouveau message