Re: Werkloosheidskloof almaar groter

1 view

PauL

Op Tue, 29 Nov 2016 11:45:34 +0100 schreef Ghingis Khan:

> Snotneuzen politiek, wil zich heiliger
> voordoen, dan de paus.

De laatste keer dat er een racist aan de macht kwam (in Duitsland)
is ons dat niet goed bevallen. Enig voorbehoud is dus
op zijn plaats. Ken je het gezegde over die ezel en een steen?

> en er is nog niets veranderd, het cordon is er nog steeds,
> democratie, my ass.

Na de laatste verkiezingen was het niet eens meer relevant.
De N-VA ging met alle aandacht lopen. Het schuim staat
er nog van op je mond.

> Maar iedereen schijnt het vergeten te hebben.
> Ook de snotneus.

Doelstellingen van de partij volgens Wiki:

Alle immigranten, zowel illegalen als legalen, het land uit.
Speciale kampen voor buitenlandse misdadigers.
Landmijnen op de Turks-Griekse grens ter voorkoming dat er illegalen het
land binnenkomen.
Verschillende politici gevangenzetten.

Bij dat laatste, gecombineerd met die landmijnen, is de
Nacht van de Lange Messen (30 juni - 2 juli 1934)
niet ver meer weg.

> Ik bevraag niemand, ik stel vast.

Bij monde van Justin Trudeau heb ik je vaststelling weerlegt.
Er werd wel een probleem van gemaakt!

> Dat links trut bladje is niet eens waard
> om bij het oud papier te liggen, burn it.

Behalve bij sluikstorten maakt de tekst op het
papier niet veel uit maar je reactie verklaart
wel dat je geen geldige argumenten meer hebt.

PauL

Hmm, 40tude heeft blijkbaar iets met be.comp :-/