Reiniging scherm laptop

C@limero

Heeft iemand ervaring met volgend schoonmaakproduct:

http://www.microcity.be/webshop/produit-7-23-90-281076-microcity_Eminent.EW5612.Screen-and-Surface-Cleaning-Wipes.html

Of kan je mij iets beters aanraden?

Carpe Diem

Op 25-2-2017 om 18:18 schreef C@limero:
> Heeft iemand ervaring met volgend schoonmaakproduct:
>

> http://www.microcity.be/webshop/produit-7-23-90-281076-microcity_Eminent.EW5612.Screen-and-Surface-Cleaning-Wipes.html
>
> Of kan je mij iets beters aanraden?

Niet heel recent maar misschien nog van enig nut :
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=55&t=51057&start=20

Ikzelf gebruik "Screen Cleaner for LCD & TFT Screens" (komt ook ter
sprake in bovenvermeld forum, dacht ik) en daar ben ik heel tevreden over.
Circa 10 jaar geleden aangekocht (250 ml) en nu half leeg...
Beetje vloeistof op een zachte doek, even over het scherm gaan, dan met
droog doekje er over en dat is het.
En nog milieuvriendelijk ook : geen drijfgas, geen alcohol of
oplosmiddelen, niet giftig, niet brandbaar...

--
Carpe Diem
"Make things as simple as possible,

C@limero

On Sat, 25 Feb 2017 18:44:25 +0100, Carpe Diem
<carpe...@news.invalid> wrote:

> [...]
>droog doekje er over en dat is het.
>En nog milieuvriendelijk ook : geen drijfgas, geen alcohol of
>oplosmiddelen, niet giftig, niet brandbaar...

OK. Dank voor dfe tip. :-)

s|b

C@limero schreef:

> Heeft iemand ervaring met volgend schoonmaakproduct:
>

> http://www.microcity.be/webshop/produit-7-23-90-281076-microcity_Eminent.EW5612.Screen-and-Surface-Cleaning-Wipes.html
>
> Of kan je mij iets beters aanraden?

Ik weet niet meer welke fabrikant het was, maar ik heb ooit op een
(officiële) website gelezen dat een zacht, vochtig (water) doekje het
beste was. Heb ik dus jaren gedaan zonder problemen.

Tegenwoordig gebruik ik voor de monitor en de tv een product van
Philips, bedoeld voor LCD/LED en plasma.

<http://www.usa.philips.com/c-p/SVC1116G_17/screen-cleaner>

Normaal gezien te verkrijgen in Carrefour, MediaMarkt, ...

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>