The Pirate Bay

1 view

C@limero

Ik kan geen albums meer downloaden bij TPB mbv Bittorrent/猥orrent.
Het downloaden wil niet starten en blijft op 0% staan. Heeft er nog
iemand hetzelfde probleem?

s|b

C@limero schreef:

> Ik kan geen albums meer downloaden bij TPB mbv Bittorrent/猥orrent.
> Het downloaden wil niet starten en blijft op 0% staan. Heeft er nog
> iemand hetzelfde probleem?

Gewoon via KAT dan maar?

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

C@limero

On Sun, 20 Mar 2016 21:23:13 +0100, "s|b" <m...@privacy.invalid> wrote:

>Gewoon via KAT dan maar?

Mja, die vraagt om eerst een account aan te maken en doet mijn MBAM
alarm slaan. :-(

s|b

C@limero schreef:

> Mja, die vraagt om eerst een account aan te maken en doet mijn MBAM
> alarm slaan. :-(

Ik weet niet waar jij gaat kijken, maar voor KAT heb je helemaal geen
account nodig.

Ano

On 21/03/2016 18:36, s|b wrote:

> Ik weet niet waar jij gaat kijken, maar voor KAT heb je helemaal geen
> account nodig.

Bericht van vandaag: "Kickass Torrent news 2016: KickassTorrents shut
down but online piracy still continues" (
http://christiandaily.com/article/kickass-torrent-news-2016-kickasstorrents-has-been-shut-down-but-online-piracy-still-continues/54666.htm
).
In dat artikel staan ook mirror sites genoemd.

s|b

Ano schreef:

> Bericht van vandaag:

Dat is bijna achterhaald; die servers liggen al plat sinds 22 juli.

<http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/media/1.2719845>

> [...]
> ).
> In dat artikel staan ook mirror sites genoemd.

DAT is iets wat ze op deredactie.be *niet* vermeld hebben! Handig, niet
dat ik er iets mee ga doen, maar toch bedankt! ;-)

s|b

s|b schreef:

> DAT is iets wat ze op deredactie.be *niet* vermeld hebben! Handig, niet
> dat ik er iets mee ga doen, maar toch bedankt! ;-)

Lijkt er toch op dat die sites "dood in het water" liggen en gewoon een
backup zijn waar geen nieuwe bestanden aan worden toegevoegd...