Schijf plaatsen in dit soort computer?

marc

Dag,

Deze computers zijn goedkoop, en kijk eens, fullHD scherm, wat een verspilling tegenover de ssd van 32gb ...

https://www.electrodepot.fr/portable-14-schneider-scl141ctp-silver.html

Kan je hier de ssd vervangen door een eigen ssd/schijf?

http://shortwave.tk

Aragorn

On Friday 17 November 2017 21:14, marc conveyed the following to
be.comp.os.linux...

> [...]
>
> https://www.electrodepot.fr/portable-14-schneider-scl141ctp-silver.html
>
> Kan je hier de ssd vervangen door een eigen ssd/schijf?

Heb je't hen al gevraagd? Zo nee, dan zou ik daar mee beginnen, als ik
jou was. ;)

--
With respect,
= Aragorn =

s|b

marc schreef:

> Deze computers zijn goedkoop, en kijk eens, fullHD scherm, wat een verspilling tegenover de ssd van 32gb ...

Is eMMC dan hetzelfde als SSD? Misschien eens vragen in be.comp.hardware
en/of nl.comp.hardware?

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

Linuxcomputers.be

Op 17-11-17 om 23:01 schreef s|b:

> Is eMMC dan hetzelfde als SSD? Misschien eens vragen in be.comp.hardware
> en/of nl.comp.hardware?

Wooi amai, in mijn gsm zit nog een veel zwaardere processor. Het geld
niet waard, zodanig traag dat je er niet mee kan werken. Meestal zit de
SSD ingebouwd op het moederbord van zo'n dingen. Dus niet kopen die handel.

Mvg
Frederik
www.linuxcomputers.be
www.linuxlaptop.be (direct naar de webshop)

zoef

Op 17/11/2017 om 23:01 schreef s|b:

> Is eMMC dan hetzelfde als SSD? Misschien eens vragen in be.comp.hardware
> en/of nl.comp.hardware?

Nee dus. Waarschijnlijk hebt ge ondertussen zelf wel ontdekt dat er
zoiets als Google bestaat, desondanks:
https://computerkiezen.nl/computer-onderdelen/emmc/

marc

zoef wrote:

> Nee dus. Waarschijnlijk hebt ge ondertussen zelf wel ontdekt dat er
> zoiets als Google bestaat, desondanks:
> https://computerkiezen.nl/computer-onderdelen/emmc/

Bedankt. Maar in zo'n 14" had wel een sata slot mogen zitten, er is ruimte genoeg ... ??
Of is een mini pci, of hoe noemt dat nu, iets waar een soort ssd op klikt?

Marc

s|b

zoef schreef:

> Nee dus. Waarschijnlijk hebt ge ondertussen zelf wel ontdekt dat er
> zoiets als Google bestaat,

Neen, dank je ik gebruik al een eeuwigheid Startpage.com. Ik heb er wel
eentje voor jou om op te zoeken: retorische vraag.

Aragorn

On Sunday 19 November 2017 21:45, s|b conveyed the following to
be.comp.os.linux...

> Neen, dank je ik gebruik al een eeuwigheid Startpage.com.

StartPage gebruikt Google in de achtergrond. Het is eigenlijk een
anonimiserende proxy bovenop Google. ;)

s|b

Aragorn schreef:

> StartPage gebruikt Google in de achtergrond. Het is eigenlijk een
> anonimiserende proxy bovenop Google. ;)

Weet ik, goed hč! ;-)