Eid kaart - Firefox

Herman

In vroegere versies was dit niet nodig, maar in de recentere moet ik in
het menu Firefox - Bewerken - Voorkeuren - Privacy & Beveiliging -
onderaan bij Beveiligingsapparaten manueel de lokatie van de module
invullen.
Zijn er nog mensen die dit voor hebben of is dit iets specifieks voor
Linux Mageia???

Mvg,

Herman Viaene

s|b

Herman schreef:

> Zijn er nog mensen die dit voor hebben of is dit iets specifieks voor
> Linux Mageia???

Daar kan ik je niet mee helpen, maar heb je eID software al eens
gecontacteerd?

<https://eid.belgium.be/nl/contact>

Ik heb daar goede ervaringen mee, maar ik weet niet of het nog dezelfde
persoon is. Ik denk het wel, want hier staat ie op sinds 2015:

Wouter Verhelst
<https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/user/11380344/>

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

Herman

On Thu, 07 Nov 2019 21:56:58 +0100, s|b wrote:

> Daar kan ik je niet mee helpen, maar heb je eID software al eens
> gecontacteerd?
>
> <https://eid.belgium.be/nl/contact>

Neen, heb ik nog niet gedaan, ik wou alleen eens polsen of dit een
algemeen probleem is of specifiek voor mijn konfiguratie.

> Ik heb daar goede ervaringen mee, maar ik weet niet of het nog dezelfde
> persoon is. Ik denk het wel, want hier staat ie op sinds 2015:

Inderdaad, ik heb in het begin (jaren geleden) wat problemen gehad, en
ik ben er goed geholpen geworden. Als 't goed is, mag het ook eens gezegd
worden.