link in Thunderbird werkt niet meer

Vito

Hallo, sinds kort werken de links in Thunderbird niet meer ... een link
aanklikken in een email heeft geen resultaat, er gebeurt niks, Firefox
gaat niet open.

Iemand een idee hoe dat op te lossen?

Bedankt

--
Vito
Gnu/Linux user #547905

wimpunk

On 04/23/2016 10:12 AM, Vito wrote:
> Hallo, sinds kort werken de links in Thunderbird niet meer ... een link
> aanklikken in een email heeft geen resultaat, er gebeurt niks, Firefox
> [...]

Lijkt me een issue met de mime koppeling... Ik dacht niet dat
Thunderbird daar een andere instelling voor had dan andere programma's.
Ik vermoed dat andere programma's er geen last van hebben?