Intel tabletten problemen na upgrade: geen wifi meer!

marc

Ik heb een Acer, maar zie hetzelfe probleem met bvb Archos, en in het Kruidvat is er ook zo eentje verkocht ...

Na een update kun je de wifi NIET meer aanzetten, mijn model B1-750

Wellicht hebben ze de driver vermengd van deze intel tablet met een beetje ARM processor binaire?

De leukerds hebben nog geen fix, en resetten helpt ook al niet!

http://shortwave.tk

marc

Ik stuurde hem terug naar Acer, hersteld ...