Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Media player werkt niet goed

3 views
Skip to first unread message

Marith

unread,
Nov 2, 2009, 3:54:58 PM11/2/09
to
Ik ontvang regelmatig e-mails met filmpjes en muziek die openen met
mediaplayer. De laatste tijd ( ong. 2 weken geleden) is het euvel begonnen ,
enkele e-mails gaan normaal met beeld en klank , het grootste deel echter
alleen met muziek en het scherm zwart , en sommige helemaal niet maar met de
foutmelding : " kan het bestand niet afspelen ,mogelijk biedt de speler geen
ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het
bestand te comprimeren " en de help op het net geeft mediaplayer error COOD
1199 , en daarbij een hele uitleg in het engels , waar ik wegens gebrek aan
engels niets van begrijp. Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem in
een eenvoudige taal.
Groetjes Marith

s|b

unread,
Nov 2, 2009, 4:44:23 PM11/2/09
to
Marith schreef:

> Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem in
> een eenvoudige taal.

Je zou een codec pack kunnen installeren zoals K Lite Codec Pack, maar
daar ben ik zelf geen voorstander van. Mijn films spelen gewoon met
ffdshow.

ffdshow
<http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm>

Normaal gezien werkt die wel samen met Windows Media Player zonder dat
je daarvoor iets extra moet doen.

Als je geen codec pack wil, dan zijn dit twee mogelijke spelers die je
kan installeren zonder daarvoor extra codecs te installeren.

VLC Player:
<http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html>

Media Player Classic Home Cinema
<http://mpc-hc.sourceforge.net/>

--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>

0 new messages