Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Waar kan ik gratis domeinamen registeren (.com)?

1 view
Skip to first unread message

Stijn

unread,
Apr 2, 2001, 7:29:56 PM4/2/01
to
Waar kan ik gratis domeinamen registeren (.com)?


Garfield

unread,
Apr 2, 2001, 12:47:51 PM4/2/01
to
Bij NameZero.com, maar je kan beter je naam betalend laten registreren, dan
ben je tenminste van die reclame banner onderaan verlost.


"Stijn" <st...@cafe-bizarre.com> schreef in bericht
news:3ac88a70$0$27802$456d...@news.skynet.be...

duh

unread,
Apr 3, 2001, 3:25:45 AM4/3/01
to
Daar bestaan scriptjes voor !

"Garfield" <garf...@advalvas.be> wrote in message
news:3ac8ade8$0$27807$456d...@news.skynet.be...

Vesalius

unread,
Apr 3, 2001, 5:20:59 AM4/3/01
to

"Stijn" <st...@cafe-bizarre.com> schreef in bericht
news:3ac88a70$0$27802$456d...@news.skynet.be...
> Waar kan ik gratis domeinamen registeren (.com)?
>
>

Ik heb vroeger verscheidene .com domeinnamen gratis geregistreerd bij
NameZero en DomainZero en ik heb er ontzettend spijtig van, het is vooral
onprofessioneel (de domeinnaam staat niet op jouw naam) en die reclame
banner stoort ontzettend! (jaja, je kan hem wegwerken maar toch zie je hem
steeds nog enkele seconden).
Bovendien wil ik nu een .com die bij NameZero staat overkopen, maar dat
duurt lang en kost ontzettend veel.

Was ik van jou zou ik een .com kopen. Er zijn ontzettend veel (Belgische)
aanbieders: http://domain.firstlinknetworks.com/, www.codras.com, ... om er
maar enkele te noemen.

Vesalius


Garfield

unread,
Apr 3, 2001, 11:47:22 AM4/3/01
to
Klopt, banner kan weg, maar bij NameZero zijn ze niet van gisteren. Wanneer
ze constateren dat je foefelt, ben je zonder pardon je domeinnaam kwijt. Dus
toch maar even een beetje geld over de toog gooien.


"duh" <d...@crapmail.com> schreef in bericht
news:9abtt0$8gr$1...@news.planetinternet.be...

Stijn

unread,
Apr 3, 2001, 9:24:27 PM4/3/01
to
Ok toch bedankt voor de info


Stijn


"Vesalius" <vesa...@pandora.be> wrote in message
news:%Bgy6.143$ii5....@afrodite.telenet-ops.be...

0 new messages