windows live mail adressen groeperen

1 view

rodeo

Dag,

Vroeger kon ik probleemloos e-mails versturen naar verschillende emailadressen die gegroepeerd zijn in een categorie.
Al een hele tijd ontbreken er massa's adressen als ik een groep in tik bij "Aan" of onder cc of bcc, of staan er zelfs geen adressen onder die groep.

Wat wel mogelijk is: een bestand op pc opzoeken, rechts klikken en kopiëren naar emailgeadresseerde. En dan een groep kiezen om de mail naar toe te sturen, met die bijlage. Dan staan al mijn adressen er netjes bij.

Maar een mail doorsturen naar een groep, dat lukt me dus niet.

Kent iemand daar een oplossing voor?