Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Webmail via OE

0 views
Skip to first unread message

Thebrynn

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to

Hoe stel je Hotmail en andere webmailtoestanden in via OE?
Normaal is er een instelling voor hotmail, maar die is verdwenen onder mijn
administrator-account (Win2k). Onder de usersaccounts bestaat die nog.

Thebrynn

Frank Freeman

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to
Ik gebruik een Engelstalige versie, maar het moet niet moelijk zijn om
juiste scherm te vinden. (versie5.5)
Tools
Accounts
Add - Mail

Op de eerste scherm geef je naam. Voor je email adres geef je Hotmail adres
en je krijg andere menus betreft Hotmail account.

Frank

"Thebrynn" <Dray...@pandora.be> wrote in message
news:MBCC5.49771$nQ2.9...@afrodite.telenet-ops.be...

Thebrynn

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to
Ja, dat werkt allemaal onder mijn useraccount, maar onder een
administratoraccount zegt hij dat deze service in OE niet beschikbaar is.
Hoe kan je andere webmails (yahoo, ...) lezen via OE?

"Frank Freeman" <mp...@hotmail.com> schreef in bericht
news:sPCC5.49781$nQ2.9...@afrodite.telenet-ops.be...

Thebrynn

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to
Hotmail is gelukt ... was gewoon een setting die ik gedisabled had in mijn
reg.
weet er iemand hoe je netaddress kan bekijken via OE?

"Thebrynn" <Dray...@pandora.be> schreef in bericht
news:G_CC5.49788$nQ2.9...@afrodite.telenet-ops.be...

E恣|< (|瑽

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to

"Thebrynn" <Dray...@pandora.be> schreef in bericht
news:G_CC5.49788$nQ2.9...@afrodite.telenet-ops.be...

> Hoe kan je andere webmails (yahoo, ...) lezen via OE?

Voor Yahoo staat dat uitgelegd in de faq op hun site. Je moet je eerst akkoord
verklaren met het feit dat Yahoo u wat reclame mag toezenden. Dan pas krijg je
toegang via OE.

Bart Vanwijnsberghe

unread,
Oct 4, 2000, 3:00:00 AM10/4/00
to
"Thebrynn" <Dray...@pandora.be> schreef in bericht
news:G_CC5.49788$nQ2.9...@afrodite.telenet-ops.be...
> Ja, dat werkt allemaal onder mijn useraccount, maar onder een
> administratoraccount zegt hij dat deze service in OE niet beschikbaar is.
> Hoe kan je andere webmails (yahoo, ...) lezen via OE?

Yahoo

Extra - Account - E-mail - Toevoegen - E-mail
Geef uw naam in en klik op "Volgende"
Kies "Ik heb al een e-mailadres dat ik wil gebruiken". typ je Yahoo adres in
en klik op "Volgende"
Server voor inkomende e-mail: pop.mail.yahoo.com
Server voor uitgaande e-mail [SMTP]: typ de SMTP van je provider in
(telenet: mail-out.pandora.be)
Geef je accountnaam en paswoord in en klik op "volgende" en dan op
"Voltooien"
--
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bart Vanwijnsberghe
Fax: +32-56-87.44.42 (free XOIP faxnummer)
E-mail: bartvanwi...@yahoo.com
http://come.to/black_lightning
ICQ: 49454469
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Pieter

unread,
Oct 11, 2000, 3:00:00 AM10/11/00
to
> Voor Yahoo staat dat uitgelegd in de faq op hun site. Je moet je eerst
akkoord
> verklaren met het feit dat Yahoo u wat reclame mag toezenden. Dan pas
krijg je
> toegang via OE.

Vergeet niet een fake email adres op te geven als yahoo u vraagt naar waar
die reclame moet gezonden worden, anders zult ge het geweten hebben...

Briachons

unread,
Oct 11, 2000, 3:00:00 AM10/11/00
to

Ze nemen gewoon je yahoo-mailadres. Logisch toch, want dat hebben ze
dan bij de hand... En die reclame valt goed mee, als je maar aangeeft
dat je niet uit de US bent.


--
bria...@crosswinds.net [PGP-key: 0x48D69E18]

http://briachons.50megs.com/ > Eigen homesite
http://pandorafaq.webhop.net/ > F.A.Q.-Pandora nieuws

0 new messages