Ik heb sinds paar dagen rail simualtor. Heb enkel een probleem met mijn
geheugen. Ik heb nl klein beetje te weinig geheugen. Maar dat zal ik in de
loop van volgende week opgelost zijn.
Maar weten jullie soms wanneer er nieuwe routes uitkomen?
vriendelijke groeten