naam en adres zoeken van gsm-nummer

Rita Versmissen

Hallo,

Misschien niet onmiddellijk iets voor deze groep, maar ik weet niet waar ze
anders stellen :

Bestaat er online een site waar men aan de hand van een gsm-nummer kan
zoeken naar de naam (en evetueel adres) van de beller ? (van gewone
telefoonnummers heb ik het al gevonden).

Mijn echtgenoot is momenteel gehospitaliseerd en ik krijg massa's telefoons,
meestal van familie en vrienden maar ook van onbekende nummers en ik zou
graag een selectie maken naar wie ik terugbel om voor de zoveelste maal "het
verhaal" te doen.

Dank voor jullie begrip en ik hoop op een gunstig antwoord.

Groetjes,

Rita

Diva

Geen probleem! Bel het betaalnummer 1207 of via www.1207.be. Vermeld
de naam en de postcode van de Proximus-abonnee waarvan u het nummer
zoekt en Belgacom zal u onmiddellijk het gsm-nummer opgeven1.

U kan ook naar de website van Skynet of Belgacom surfen. Zoekt u het
nummer van een handelaar of een bedrijf, surf dan eerder naar de
website van de Gouden GidsŽ U kan natuurlijk ook de telefoonboeken van
de Witte Gids en de Gouden GidsŽ raadplegen. Maar denk eraan dat het
gsm-nummer dat u zoekt misschien nog niet in de laatste bijwerking van
de telefoongidsen werd opgenomen.

1 Op voorwaarde dat de betrokken abonnee uitdrukkelijk heeft verzocht
zijn gsm-nummer openbaar te maken.

Werner

Rita Versmissen formuleerde de vraag :

http://www.infobel.com/belgium/wp/revsearch/default.asp
geef het GSM nummer in bv. 0495123456
Ook op voorwaarde dat de betrokken abonnee uitdrukkelijk heeft verzocht

zijn gsm-nummer openbaar te maken.

--
mvg. Werner
You're nobody till somebody loves you