(naakt-)modellen gezocht

Max Van Hemel

Voor lopende en komende kusntprojecten zoek ik nog mensen die partieel
tot volledig naakt (aldanniet anoniem) willen poseren. De projecten
worden voorgesteld op m'n blog (http://maxvanhemel.web-log.nl).
Geïnteresseerd? Stuur me (van op de site) een mailtje. Er staan ook
kant-en-klare invulformulieren op. Ik zoek vrouwelijke kandidaten die
fier zijn over hun lichaam. Je hoeft niet perfect te zijn, wel goed in
je vel zitten. Enkel reageren indien oprecht geïnteresseerd. Meer info
over mezelf en m'n werken: www.maxvanhemel.be